Att flytta från Thailand till Sverige Ensam

Satt och pratade med en svensk vän som skall åka hem i maj och nu tjatar hans dam om att följa med till Sverige för att plocka blåbär i en månad och tjäna 200.000b.
Han försöker förklara att det inte går att plocka blåbär i maj, och att även tjäna pengar på blåbär under bästa tid inte innebär 200.000b i inkomst per månad.
Hon anklagar han för att ljuga för hon har hört om dessa lättförtjänta av trovärdiga thaitjejer.

Han bara känner sig dum då hon väljer att inte tro honom.
Dom har varit sambos i tre månader.

Jag hade gladeligen tatt henne till Sverige och bett henne göra ett försök i skogen.
Biljettpengarna är ingenting med tanke på att hennes min kommer att vara obetalbar.

Jag hade gladeligen tatt henne till Sverige och bett henne göra ett försök i skogen.
Biljettpengarna är ingenting med tanke på att hennes min kommer att vara obetalbar.
Jag tror han inne på den ide´n själv.
Han hade sagt till henne att fixar du pass och visum så betalar jag biljetterna. ;)
Kommer att träffa dom på söndag så då det senaste i frågan dyker säkert upp.

Polisen bevakar lokalerna ett tag, ser hur kontanter florerar. De utreder nog var flickorna bor etc. Stormar in i ett givet ögonblick. Ta spermaprover på handdukar och papper. Många män erkänner på plats då de då slipper att frun får reda på det. Flickorna som vistas illegalt bli rädda och ägaren utreds.

Polisen tror att det pågår på 40 av Sthlms 300 massageställen. Men helt garanterat är det 290 men kanske inte lika organiserat.

Hoppas de får bukt på detta!

En stilla fråga; "Varför då"??? Är det kanske i rent egensyfte, javisst det är det ju, eller hur??

Kanske skall förtydliga, jag läste inlägget igen, och det kan ju lätt missförstås. Vad jag menar med egensyfte är helt enkelt att synen på thaikvinnan rent allmänt, skämmes via de pr*stituerade massage-damerna, som kommer och "jobbar" i Sverige..

Kanske skall förtydliga, jag läste inlägget igen, och det kan ju lätt missförstås. Vad jag menar med egensyfte är helt enkelt att synen på thaikvinnan rent allmänt, skämmes via de pr*stituerade massage-damerna, som kommer och "jobbar" i Sverige..

Dels det och dels kan man inte gå till en massage utan att de ska försöka kladda mellan benen. Svårt att hitta en som kan massera.

Polisen bevakar lokalerna ett tag, ser hur kontanter florerar. De utreder nog var flickorna bor etc. Stormar in i ett givet ögonblick. Ta spermaprover på handdukar och papper. Många män erkänner på plats då de då slipper att frun får reda på det. Flickorna som vistas illegalt bli rädda och ägaren utreds.

Polisen tror att det pågår på 40 av Sthlms 300 massageställen. Men helt garanterat är det 290 men kanske inte lika organiserat.

Hoppas de får bukt på detta!
Tråkigt att det är bara tjejer från Thailand som kollas... Det lär finnas betydligt mer pengar gällande svenska tjejer som har liknande jobb på stureplan i stockholm.. Men dyrare.. :-) Då heter det eskortservice..

Senast redigerad av en moderator:
Ledarn.. Håller med dig.. Thai massage är bara shit..
Du föredrar falang massage.. prova en rumänsk tynglyftare som sadlat om till massör.. :)
555555
Där håller jag med båda herrarna. Frugan kan thaimassage men på mig är det oljemassage som gäller. Riktigt skönt och avkopplande, klar snarkvarning.

Där håller jag med båda herrarna. Frugan kan thaimassage men på mig är det oljemassage som gäller. Riktigt skönt och avkopplande, klar snarkvarning.
Såg den här gamla tråden p g a Långeman rekommenderade någon att läsa detta.
Du har nog aldrig fått den typen av oljemassage som jag fick en gång för länge sedan. Ingen snarkvarning precis och när hon kom tillräckligt långt upp drog hon av kalsongerna wups bara. Tänkte vad som händer när jag en gång vänder. Nu var inte hon någon ungmö eller smal sak men ändå. Thaikvinnor är lite som finskor. :cool:
Säger bara att det gäller att vara ståndaktig. :p

Såg den här gamla tråden p g a Långeman rekommenderade någon att läsa detta.
Du har nog aldrig fått den typen av oljemassage som jag fick en gång för länge sedan. Ingen snarkvarning precis och när hon kom tillräckligt långt upp drog hon av kalsongerna wups bara. Tänkte vad som händer när jag en gång vänder. Nu var inte hon någon ungmö eller smal sak men ändå. Thaikvinnor är lite som finskor. :cool:
Säger bara att det gäller att vara ståndaktig. :p
Kalsonger har man väl inte på sig då man får oljemassage Ska det vara helkropps så ska det Punkt slut

Liknande trådar

A
Svar
50
Visningar
6 K
Farang53
F
T
Svar
29
Visningar