A
anonymous
Gäst
Krister det vet vi båda och som sagt jag spånar lite på alternativ i ThailandKK... ja fundera går ju, men inte mer om du vill behålla kulorna antar ja..
Konkaen däremot.. har vart där lite grann.. ja Central där e väl kanske inte det modernaste och om det finns faranghak har ja ingen aning om. Gillar Udon mer, speciellt parken och ja vet vart den bästa maten finns, dessitom apbilligt jämfört med här i fiskebyn.
vad jag gillar med pattis e att det är nära till allt. men skulle nog trivas en bit utanför. vart o kollat en stund på mark borta vid Greta farm. Det va en gubbe som skulle såga ett bambuträd, så ja stängde av moppen och han avbröt sågandet och kom fram o pratade. fick reda på att plättarna där kostade ca 3 mille per rai. men det e ju vad dom begär. om man verkligen ska köpa så får man ju leta reda på någon som verkligen vill sälja och behöver pengar. då blir det ju annat pris.
men det som slog mig.. va gött det susade vinden i träden och det inte fanns oljud från människor. detta va kanske bara knappt 7-800 m från sukhumvit.
vill nog köpa nåt liknande o skapa min lilla oas där.