Läste om Engelsmannen. När jag träffade min sambo så bad hon mig ta kontakt med en snubbe i Singapore. Min blivande sambo sa att hon tyckte synd om honom för hans "tjej" utnyttjade honom på samma sätt. Han trodde att när "tjejen"s väninnor tog kontakt med honom och varnade honom för att hon hade man och bara va ute efter att blåsa honom, så ljög dom. Efter att jag tog kontakt med honom och sa som min blivade sambo hade sagt vem kvinnan egentligen var och vad hon var ute efter, så tackade han och sa att jag va snäll som hade varnat honom.
Jag har en känsla av att hon ändå fick fortsätta att blåsa honom eftersom han inte bad mig att lägga fram bevis eller redogöra några detaljer om hur hon blåste honom. Han sa bara att han skulle fråga sin "tjej" angående mina påståenden...
Jag antar att en del gubbar som inte har varit i Thailand mycket och sett hur det går till, tror att sitt livs kärlek är besvarad. Tjejerna på nätet skriver ofta som om du är deras enda stora kärlek... men för många är detta ett yrke...
Tycker inte synd om Engelsmannen dock, får en känsla av att han vill spetsa till historien lite för reportern. Varför blev han av med sin pension? För han skickade pengar till bedragerskan?