Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand

Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand?

• Emirates

Röster: 4 5.3%
  • Norwegian

Röster: 20 26.3%
  • Thai

Röster: 33 43.4%
  • Finnair

Röster: 15 19.7%
  • Air Berlin

Röster: 0 0.0%
  • Malaysian Airlines

• Air China

• Lufthansa

Röster: 2 2.6%
  • British Airways

• Övrigt

Röster: 2 2.6%

• Totala väljare
    76

Jag flög med EVA airways sist, utan tvekan det sämsta flybolaget hittills alla kategorier.
Filmer, TV serier m.m. helt uselt utbud, maten helt kass, till och med passagerarna vad dom mest udda jag vart med om, allt var hel kass.
Hoppas man slipper flyga med dom igen.

Skall först säga att jag inte har speciellt mycket att välja mellan på denna rutten. Har inte åkt så många gånger precis...

Jag röstade på Norwegian därför att dom kom in på marknaden, och dumpade priset och tvingade de flesta andra att följa med, och DÄRFÖR får dom min röst, men annars hade jag nog tveklöst valt Thai Air...

Jag flög med EVA airways sist, utan tvekan det sämsta flybolaget hittills alla kategorier.
Filmer, TV serier m.m. helt uselt utbud, maten helt kass, till och med passagerarna vad dom mest udda jag vart med om, allt var hel kass.
Hoppas man slipper flyga med dom igen.
Hur var priset Jonas? brukar inte dom va ganska billiga??

Skulle gärna se en ny omröstning då denna är lite "out of date".
Vågar påstå att innan omröstningen så vinner Norwegian.
Norwegian har billigaste priser, numera direktflyg, fräscha plan (dreamliner) samt trevligast besättning.
Flyger man i snålklass så är det ok att ta med mat även om man inte beställt det. Hörlurar får man också ta med sig.
När jag flög senast till Sverige (nu i januari) så var ngt plan trasigt, så istället för att strandsätta oss passagerare, så valde dom att sätta in ett annat plan så vi kom fram.
Vi fick möjligheten att boka om kostnadsfritt om vi ville (kom ett meddelande innan) eller flyga med ersättningsflyget.

Att det kostar "extra" för bagage i snålklass räknas inte som argument. Jo, om ni kan bevisa att den totala summan blir dyrare än ett annat direktflyg (SAS eller Thai).

Aldrig några problem men flight miles (som Thai Air ständigt strulade med)

Kan man lägga in ett nytt frågeformulär här i tråden? Utmana mig;)

Norwegian har billigaste priser, numera direktflyg, fräscha plan (dreamliner) samt trevligast besättning.
Flyger man i snålklass så är det ok att ta med mat även om man inte beställt det. Hörlurar får man också ta med sig.
När jag flög senast till Sverige (nu i januari) så var ngt plan trasigt, så istället för att strandsätta oss passagerare, så valde dom att sätta in ett annat plan så vi kom fram.
Vi fick möjligheten att boka om kostnadsfritt om vi ville (kom ett meddelande innan) eller flyga med ersättningsflyget.

Att det kostar "extra" för bagage i snålklass räknas inte som argument. Jo, om ni kan bevisa att den totala summan blir dyrare än ett annat direktflyg (SAS eller Thai).

Varför inte skapa en ny tråd istället så blir det helt "up to date". Det är nog det bästa. Känn dig utmanad!

Jag tycker att Norwegian är bäst på pris och flygplan men de lyckas ju inte få till anslutningarna från Göteborg.

Vill man ha lite service så föredrar jag KLM eller Finnair som tydligen är säkrast. Trist att de är så dyra på enkelbiljetter bara.

Om jag bara skall till BKK så röstar jag nog på Norwegian. Men om man skall vidare i Thailand så tycker jag det är enklast med Thai Air då man slipper den långa kön vid visa kontrollen.

Från Gbg tycker jag Lufthansa är bra, flyger på kväll, kort mellanlandning och bra mat.

Tråden är ju bara åtta månader gammal. Tror kommentarerna avancerad speglar varför inte Norwegian dock alla röster. Flyger man som vi bara ARN till BKK är de ju outstanding.

Alla flyger inte till/från Sthlm.

Haha... I fånens stavning...

Jag menar de inlägg ovan talar ju sitt tydliga språk. Alla reser inte från Stockholm och alla reser inte till just Bangkok som slutdestination och då är ju kanske inte Norwegian lika bra för alla som för oss.
Ja dock ännu sämre stavningskontroll på samsuck, den fick jag stänga av blev tokig på allt den ändrade.

Hade det funnits bra anslutning/pris så hade jag kunnat testa Norrflyget.

Senast redigerad av en moderator:
Ja dock ännu sämre stavningskontroll på samsuck, den fick jag stänga av blev tokig på allt den ändrade.

Hade det funnits bra anslutning/pris så hade jag kunnat testa Norrflyget.
Jag gillar i och för sig den mer på Samsungen, men är nog en vanesak. Är lite jobbigt då jag mest skriver på engelska på I fånen och har då engelska inställt och glömmer jag ställa om det blir det ju helt tokigt.

Men ibland fungerar ju stavningen ok, så man ska väl inte klaga :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp