SHL 2019/2020

 
Örebro-HV71 lite senare i afton, den matchen känns inte bra för mig. Örebro som är i en hysterisk form, blir en svår nöt att knäcka.
Har en känsla att @Berralund känner en viss oro också.;) Och sen hoppas jag verkligen att @eirkar får jubla igen :upanddown:
Den 24/10 möter "vi" klöklaget hemma i Kinnarps arena. Då är jag där.
Malmö kommer få det hett om öronen idag, hoppas åxå att Skellefteå vinner över Rögle :cool:
 
Malmö kommer få det hett om öronen idag, hoppas åxå att Skellefteå vinner över Rögle :cool:
Kanske Frölunda som får en rejäl öronvärmare istället, 1-1 just nu och Redhawks leder skottstatistiken om än med enbart ett skott. En seger i Scandinavium hade suttit fint, välbehövligt för lagets självförtroende.
 
Malmö blev en munsbit för indianerna, synd att Skellefteå inte kunde tvåla till Rögle.
Nu slötittar jag på HV, får se om dom kan få på formstarka Örebro.
Å där satt 1-0 till HV :beer: :)
 
Redhawks är ett lag i kris med en ansträngd ekonomi. Man får väl hoppas på ett mirakel framöver Torsk mot Indianerna borta är väl inte oväntat men den negativa trenden måste vändas annars blir uppförsbacken alltför brant. Om två veckor är det möte mot Leksand hemma, då skall jag försöka stötta laget på plats med delar av familjen, dom som har tid.
 
Kolla inlägg 190, kl 18,51. Se slutresultaten. Första gången jag sätter alla rätt på en SHL omgång.:upanddown: Och som vanligt tappar HV en ledning, det vinns inga matcher med folk i utvisningsbåset. Så Malmö var värda en pinne.
Grattis, blev fina pengar antar jag. Jag körde en femling och en trippel igår. Femlingen gick inte in då Luleå vann men dock trippeln. 7500 in igen. Bra odds på Svenskaspel.
 
I morgon får ni klara er utan mig här i hockeytråden, då jag och 2 kompisar ska till Kinnarps arena :love_transparent:
Min systerson kör, så vi andra kan lugna ner nervsystemet med en öl, eller 2 kan även (blir) slinka ner en jäger också:beer:
Kommer inte tippa några matcher heller, förutom DIF-FHC där jag tror det blir en 2 a:). I de övriga hoppas jag på hemmasegrar, allt för er :love_transparent:
 
I morgon får ni klara er utan mig här i hockeytråden, då jag och 2 kompisar ska till Kinnarps arena :love_transparent:
Min systerson kör, så vi andra kan lugna ner nervsystemet med en öl, eller 2 kan även (blir) slinka ner en jäger också:beer:
Kommer inte tippa några matcher heller, förutom DIF-FHC där jag tror det blir en 2 a:). I de övriga hoppas jag på hemmasegrar, allt för er :love_transparent:
Menar du att Internet inte funkar i Kinnarps arena:D:p
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp