Vad händer med Norwegian just nu? Är flyget till Thailand inställt?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Norwegian flyger till Bangkok från Köpenhamn men blir mellanlandning i Stockholm respektive Oslo.
 
◄ ti 19 aug ►
◄ fr 19 sep ►


Norwegian
Depart flight
15:05
ARN

06:55
BKK
Direkt
10tim 50 (+1)
Return flight
09:00
BKK

16:10
ARN
Direkt
12tim 10
Total price
2.992 kr
Fortsätt
Norwegian

3000;- direkt tur o retur
 
Såg den här annonsen/reklamen...stämmer på mig, Kalles kaviar åker alltid ner i resväskan...

20140609_162638.jpg


20140609_162629.jpg
 
Läste precis att Norwegian ersätter sina Dreamliners på New Yorklinjen med inhyrda Boeing 767 plan från Portugal med "charterseating". Åtminstone fram till juli. Problemen fortsätter alltså för Dreamlinern som alltmer börjar likna en nightmare för Norwegian.

Stod att läsa i Aftonbladet/resa.

Vem vet, det kanske drabbar Bangkoklinjen också. Gott att vi skall flyga med Thai.
 
"Berralund " sa:
Läste precis att Norwegian ersätter sina Dreamliners på New Yorklinjen med inhyrda Boeing 767 plan från Portugal med "charterseating". Åtminstone fram till juli. Problemen fortsätter alltså för Dreamlinern som alltmer börjar likna en nightmare för Norwegian.

Stod att läsa i Aftonbladet/resa.

Vem vet, det kanske drabbar Bangkoklinjen också. Gott att vi skall flyga med Thai.

Skulle aldrig åka med Norweigian...!
Tar alltid thai, så även en gång när jag kom en dag försent, tog fel på dag....! Fick ändå till min lättnad komma med flyget...De har plan och avgångar varje dag!
Aldrig Norweigian för mig!
 
"Hans Svensson " sa:
Skulle aldrig åka med Norweigian...!
Tar alltid thai, så även en gång när jag kom en dag försent, tog fel på dag....! Fick ändå till min lättnad komma med flyget...De har plan och avgångar varje dag!
Aldrig Norweigian för mig!

Ett uttalande av Hans, aldrig Norgeflyget för mig, kan Du förklara närmare? problem med språket?
 
"Hans Svensson " sa:
Skulle aldrig åka med Norweigian...!
Tar alltid thai, så även en gång när jag kom en dag försent, tog fel på dag....! Fick ändå till min lättnad komma med flyget...De har plan och avgångar varje dag!
Aldrig Norweigian för mig!

Tack för info! jag köper alltid den biligaste, och Norwegian va den billigaste när jag sökte idag. Men det va lång transittid, så jag bestämde mig för airfrance som kosta 500 extra. Airfrance tillsammans med KLM rekomenderar jag varmt (rött vin i överflöd och franska ostar,,,, och riktig Heineken bryggt i Holland) :thumbsup: :thumbsup: ;D
 
"krister " sa:
Tack för info! jag köper alltid den biligaste, och Norwegian va den billigaste när jag sökte idag. Men det va lång transittid, så jag bestämde mig för airfrance som kosta 500 extra. Airfrance tillsammans med KLM rekomenderar jag varmt (rött vin i överflöd och franska ostar,,,, och riktig Heineken bryggt i Holland) :thumbsup: :thumbsup: ;D

Vin och franska ostar i överflöd.. såg Du den lilla märket på osten? made in China...
 
5555, jag ska ta några bilder så ni som åker Nordiskt kan ha ngt att drömma om,,
Jag satt bredvid en fransk gubbe sist och han satte i sig minst ett par liter rödvin och han tog några extra flaskor med sig hem tror jag. Jag trodde inte mina ögon när dom gav honom ett par tre flaskor varje gång han bad flygvärden ;D ;D

jag tror det står nåt i stil med Brie Rennomée eller Président eller likn... :xmas_smiley:
 
"krister " sa:
5555, jag ska ta några bilder så ni som åker Nordiskt kan ha ngt att drömma om,,
Jag satt bredvid en fransk gubbe sist och han satte i sig minst ett par liter rödvin och han tog några extra flaskor med sig hem tror jag. Jag trodde inte mina ögon när dom gav honom ett par tre flaskor varje gång han bad flygvärden ;D ;D

jag tror det står nåt i stil med Brie Rennomée eller Président eller likn... :xmas_smiley:

Jovisst, Brie Rennomée eller Président, made in China, kort datum...
 
När jag flög till bangkok med norweigan tyckte jag att det var väldigt bra, dock så var flyget hem försenat med 12 timmar, så det är väll nackdelen, just att dom också tidigare har haft kraftiga förseningar
 
Nu är thai billigt, runt 6000:-kr, Stockholm-Bankok t/r när jag kikade på pricerunner! From november....direktflyg, c:a 10 timmar utan mellanlandning!
De kör en kampanj nu, tror inte priset kan gå ner mycker mer!
 
"moonoi " sa:
När jag flög till bangkok med norweigan tyckte jag att det var väldigt bra, dock så var flyget hem försenat med 12 timmar, så det är väll nackdelen, just att dom också tidigare har haft kraftiga förseningar

Har aldrig upplevt att thai är försenad, däremot kom jag själv ett dygn försenad till Bangkok en gång men fick ändå komma med utan extra kostnad.
De har tänkt till, man kommer fram till resemålet (Bkk) på morgonen och åt andra hållet (Stockholm) på morgonen!
 
Blir Norwegian før mig denna gången till Bangkok.
Vad kostar maten ombord ær det rimliga priser?
 
"Jonas " sa:
Blir Norwegian før mig denna gången till Bangkok.
Vad kostar maten ombord ær det rimliga priser?

Kanske bättre att ta med en "Doggy-bag" istället. Inte för att jag har en aning om kvaliteten på Norwegians mat men man har ju sina tvivel mot samtliga flygbolag.
 
Får jag väl vänta några dagar extra, eftersom rederiet står för mina resor och inte kostar mig något kanske det är bättre du åker som PE med mig ;)
Flyger hem den 24 Juni, verkar som dom flesta bolag lagt ner med nattflyg :( Lufthansa och KLM går 17:50 nu SAS har lagt ner Bkk flyg. Så inget nattflyg för mig den 23dje Juni :(
 
"Jonas " sa:
Får jag väl vänta några dagar extra, eftersom rederiet står för mina resor och inte kostar mig något kanske det är bättre du åker som PE med mig ;)
Flyger hem den 24 Juni, verkar som dom flesta bolag lagt ner med nattflyg :( Lufthansa och KLM går 17:50 nu SAS har lagt ner Bkk flyg. Så inget nattflyg för mig den 23dje Juni :(


24de hade varit nice men en annan jobbar fortfarande då :)
Men när.ja kommer.ner får.vi ta några bägare ska träffa.upp ett annat par.som e.nere då me.....

Sen efter en 10 dar så kommer.jag att hyra bil i två veckor o kuska runt.lite
 
"glimten66 " sa:
24de hade varit nice men en annan jobbar fortfarande då :)
Men när.ja kommer.ner får.vi ta några bägare ska träffa.upp ett annat par.som e.nere då me.....

Sen efter en 10 dar så kommer.jag att hyra bil i två veckor o kuska runt.lite

Hur gick det med huset du har/hade med ditt ex, spenderar du någon tid där eller det känns bara olustigt, är det för privat skit i och svar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
772
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp