Vad händer med Norwegian just nu? Är flyget till Thailand inställt?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men bra att dom finns då jag själv inte brukar flyga med mer än 2-3 kg handbagage blir det lite billigare om man vill ta sig en tur till Sverige :)
 
"mackes " sa:
Godmorgon! Det är väl därför vi är här, för att utbyta tankar och erfarenheter. Jag kanske är lite fyrkantig ibland...
Jo du om du tycker att du är fyrkantig vad ska jag kalla mej då??
Kastar bara ut lite tankar ibland utan nån som helst grund :D :D
 
Läste på svt text nu om Norwegan ang deras dreamliner plan och deras kostnad
saxat från svt

Dreamliner kan stå Norwegian dyrt

Norwegian kan behöva betala många
miljoner i ersättning till missnöjda
resenärer till följd av problemen med
företagets Dreamliner-plan.

Resenärer kan kräva kontant kompensa-
tion om 600 euro (drygt 5.000 kr) vid
förseningar över tre timmar på långa
distanser som t.ex. Norwegians linjer
till Bangkok och New York.

Flygbolaget menar att omständigheterna
kring den senaste tidens förseningar
är extraordinära, men kan tvingas
betala om den norska Flyklagenemnda
så beslutar. Ett fullsatt försenat
plan kan kosta 1,6 miljoner kronor.
 
Åkte med norwegian för 2v sen, funkade utmärkt och dreamlinern är ett bekvämt och tyst plan. Bara synd att dom flyger på dagen.
 
"bson " sa:
Åkte med norwegian för 2v sen, funkade utmärkt och dreamlinern är ett bekvämt och tyst plan. Bara synd att dom flyger på dagen.

Det låter nästan för bra för att vara sant. När jag bokade vår sommarresa i november med Thai så var Norwegian dyrare om man inkluderade alla tillägg som var nödvändiga. Är priset du hittade inklusive dessa tillägg?
 
"Berralund " sa:
Det låter nästan för bra för att vara sant. När jag bokade vår sommarresa i november med Thai så var Norwegian dyrare om man inkluderade alla tillägg som var nödvändiga. Är priset du hittade inklusive dessa tillägg?
Nu citetar du nog fel men olssons pris är nog utan några tillägg, iaf hittar jag inga såna priser.
Själv betalade jag nästan 6000 tor inkl alla tillägg men hittade inget billigare med nån annan om man inte vill vänta 17 tim på nån flygplats vid mellanlandning.
 
Dom har ju sådana lågprisebjudanden ibland, får väl gå in på lågpriskalendern har jag läst någonstans på deras hemsida för att hitta dom. Men då får man planera resan efter priset.
 
"Jonas " sa:
Dom har ju sådana lågprisebjudanden ibland, får väl gå in på lågpriskalendern har jag läst någonstans på deras hemsida för att hitta dom. Men då får man planera resan efter priset.
Jo fast 1900 inkl tillägg för väskor å mat låter osannolikt.
 
Nu skrev han väl inte att priset inkluderade bagage och mat! Sen är det en enkelresa, själv sett enkelresor på 1790 tror jag det var med Norwegian.
 
Kollade lågpris kalendern nu direkt flyg Arlanda-Bangkok 28 Augusti 1499kr enkelresa
 
Sen tillkommer förstås priset på resan till ARN om man inte bor i Stockholm. Men visst är det billigt, sådana priser fanns inte när jag bokade.
 
Kollade du lågpriskalendern då för det var den jag länkade till nu.
I göteborgsområdet blir det smidigast åka till Gardemoen, var där farsan flög ifrån nu sist har ju både Thai och Norwegian till Bangkok där med.

Men han bor ju på Smögen så bara 1.5 timma bilresa därifrån.
 
"Jonas " sa:
Kollade du lågpriskalendern då för det var den jag länkade till nu.
I göteborgsområdet blir det smidigast åka till Gardemoen, var där farsan flög ifrån nu sist har ju både Thai och Norwegian till Bangkok där med.

Minns inte vad jag kollade, tror inte det. Men jag är ju inte särskilt flexibel med när vi kan åka med tanke på jobbet. Och så är det ju skönt att slippa "Fjollträsk". ;)
 
Kommer nog snart till Köpenhamn tyckte jag hörde något om det.
Sen är du ju Kapten=Gud så du åker väl när du känner för det sen får dom anpassa arbetstider, och priser på flyget efter dig ;)
 
"Jonas " sa:
Kommer nog snart till Köpenhamn tyckte jag hörde något om det.
Sen är du ju Kapten=Gud så du åker väl när du känner för det sen får dom anpassa arbetstider, och priser på flyget efter dig ;)

Jag tycker absolut att det borde vara så men tyvärr så struntar dom andra fullkomligt i det. Ingen respekt alls. Men nästa gång skall jag absolut kolla på det viset, har man lite tur så...
 
Kanske redan sålda dom billigaste, vet inte hur många det ær men har før mig det inte ær så många platser till det priset så man får ta dom i tid.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
772
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp