Var i Thailand är bilden tagen? (bild 3)

 

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Nu ska ni få en ny bild att gissa på. Har ni ordning på dom små grå så här på juldagsmorgonen? Denna bild har några år på nacken men den stora frågan är: Var i Thailand är bilden tagen?

jhgy.jpg
 
Nu ska ni få en ny bild att gissa på. Har ni ordning på dom små grå så här på juldagsmorgonen? Denna bild har några år på nacken men den stora frågan är: Var i Thailand är bilden tagen?

jhgy.jpg

Ja, jag har ingen aning egentligen, men för mig ser det ut som norr Mae Hong Son
 
ja nästa!

inget svårt..hehe, en liten ledtråd namnet är ร้านชวนชิม

IMAG0540.jpg
 
Jag fråga min fru vad som står på Thai , Men jag vet inte om det blev riktig ,son som jag skrev ,.

Du hade ju inte behövt göra det, jag har ju redan skrivit vad restaurangen heter ร้านชวนชิม ran choan chim. Grejen är att jag vet att många vet var denna restaurang ligger och stranden en välkänd sådan Ao Nang
 
Nu ska ni få en ny bild att gissa på. Har ni ordning på dom små grå så här på juldagsmorgonen? Denna bild har några år på nacken men den stora frågan är: Var i Thailand är bilden tagen?

jhgy.jpg

Bilden var tagen "bakom" Jungceylon köpcenter i Phuket på den tiden det var nybyggt. Man ser Baanzan marknad i bakgrunden. Det var "dirt-road" på den tiden ...
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp