Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Egentligen kan man väl hitta det "riktiga" Thailand lite överallt bara man lämnar turistorterna och städernas centrum, t.o.m i Bangkok finns det ju såna områden, förr räckte det ju med att gå upp några gator ifrån Beach Road i Pattaya för att komma till det "riktiga" Thailand o.s.v, skillnaden nu är väl att man får ta sig ännu lite längre bort.
Egentligen kan man väl hitta det "riktiga" Thailand lite överallt bara man lämnar turistorterna och städernas centrum, t.o.m i Bangkok finns det ju såna områden, förr räckte det ju med att gå upp några gator ifrån Beach Road i Pattaya för att komma till det "riktiga" Thailand o.s.v, skillnaden nu är väl att man får ta sig ännu lite längre bort.
Nej, jag menar bara att jag måste vara hård och bestämd när det klargöra vad som är det riktiga Thailand.
Asfalt, elektricitet och andra moderniteter får ej finnas om det ska vara ”det riktiga” Thailand.
Chiang Mai har mest turister från Kina, så kinesiska är ju vanligaste språket bland dess turister.
Nu står asiatiska turister för majoriteten av turismen och det är inte paradiset Pattaya som lockar.
Högst på listan är Chiang Mai, men det har ju också historiska orsaker långt bort om öl och gogo-barer.
Chiang Mai har mest turister från Kina, så kinesiska är ju vanligaste språket bland dess turister.
Nu står asiatiska turister för majoriteten av turismen och det är inte paradiset Pattaya som lockar.
Högst på listan är Chiang Mai, men det har ju också historiska orsaker långt bort om öl och gogo-barer.
Det var inte vad jag frågade om, jag har varit i Chiang Mai många gånger så vet hur det är där uppe.
Jag undrade vilket språk han trodde att Thai i Chiang Mai talade.
Det var inte vad jag frågade om, jag har varit i Chiang Mai många gånger så vet hur det är där uppe.
Du vet du har varit där många gånger o jag också dom pråtar thai med sin egen dialekt som är lite annarlunda från central thai. Djaoo i chiang mai, Ka i thai så lite olika.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.