Hej på Er vänner! Jag skall så småningom starta en tråd om sex i ett distansförhållande,(cybersex). Det är i alla fall bättre än sex med endast ¨högern¨. Eller ¨vänstern¨. Det är trots allt något gemensamt med min partner och det funkar faktiskt tillfredsställande. (He-he)
För att återgå till denna resa med kameraförlusten och återgivandet av densamma. Några dagar senare for vi till en matmarknad i närheten av min dåvarande flickväns by, Wang Tong. Vi kom hem till hennes hus med varorna vi handlat. Samtidigt kom hennes styvbrorsa hem med sin bil från jobbet.
Vi anträdde hemmet med öppen planlösning på markplan och fick genast syn på en orm som hade krupit in i köket. Den var inte monsterstor men gott och väl ca. metern lång. ¨La¨ som hennes styvbrorsa heter blev förskräckt och tog en lång stör av något slag och motade ut den. Det var en giftig orm,informerade han oss om.
Ormen kröp iväg mot våran motorbike och kröp upp i den någonstans bland kablar och vajrar invid motorn. Där stannade den. Jag drog iväg motorbiken en bra bit ifrån huset och lät den stå där. Min tjej hade en katt som var mycket nyfiken på ormen. Den bevakade motorbiken ett långt tag,men gav sig sedan av. Då påstod jag (mot bättre vetande)att ormen hade dragit iväg. Annars skulle inte katten lämna sitt bevakningsuppdrag. Så logiskt! :
Motorbiken togs därefter in över natten och nattvilan la sig över hemmet. På morgonen vaknade jag som vanligt med tuppar och hundar i ett mixat oväsen utanför. Min flickvän var nere i köket och höll på med våran frukost. Jag mornade mig lite,klädde på mig och gick ner för frukost.Vi samtalade förståss om lite av varje. Planerade dagen och bestämde oss för en färd in till Phittsanulook en bit in på dagen.
Motorbiken hade dragits ut på gården igen efter en natt i markplansköket. Det gick säkert 4-5 timmar innan vi for iväg mot Ph. Min flickvän körde och jag satt bakom och höll om henne. Efter ungefär 5-10 minuter skriker hon till och vinglar KRAFTIGT! Ytters nära att köra omkull i ca. 70 km/tim. Vi hade lika gärna kunnat smälla in i en bil om det hade kommit en. Det var djävulskt obehagligt,naturligtvis isade blodet i mig. Vad hände?
Ormen var kvar i motorbiken men tyckte väl att det blev för varmt och skakigt under vår färd. Den bestämde sig för att fly fältet. Kröp ut genom vänster styre mot hennes hand. Började ringla sig efter hennes arm när hon upptäckte den. Skrek till,vinglade grovt,skakade av sig ormen som flög på mitt ben,innan den for ner på vägen och därefter ringlade iväg ut på risfältet. Vi tog en lång välbehövlig paus vid vägkanten och skrattade schockartat. Vilken rysare!
Vad är det för magiskt med Thailand? Där händer saker som vi i vardagen i västvärlden inte är i närheten av. Det är mestadels mycket varierande och spännande med tillvaron i Thailand.
Vi har haft mycket kul min tjej från då. Jag saknar henne fruktansvärt mycket emellanåt. Det tar ibland riktigt ont i mitt hjärta och min själ. Tänker på henne varje dag och gråter en skvätt då och då också.
FAN! Varför avslutade jag undrar Ni. Det undrar även jag emellanåt eftersom jag hade och har mina känslor kvar för henne. Den storyn tar jag senare!
tack för i kväll!
Salmon