Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Alliansen har sålt ut allt av värde till riskkapitalister och bostadsbyggandet skulle marknaden klara av själv...
Stor inflyttning till Stockholm...många unga upp mot 30 utan bostäder, dessutom jobbar många för låga löner under20....
Självklart att de inte kan vinna valet den 15:e! (Val 14:e, resultat efter midnatt, den 15:e)
Alliansen har sålt ut allt av värde till riskkapitalister och bostadsbyggandet skulle marknaden klara av själv...
Stor inflyttning till Stockholm...många unga upp mot 30 utan bostäder, dessutom jobbar många för låga löner under20....
Självklart att de inte kan vinna valet den 15:e!
Tjejen är big bike kåt, vill att vi skall köpa en stor mullrande sak, varje gång hon ser eller hör en åskbullra fram, tilak why you not have I want.
Men själv har man aldrig suttit på något sånt tungt, körde mycket cross i min ungdom hade en YZ125 men skillnad på att hoppa och roa sig och ge sig ut i trafiken här i Thailand med en tyngre maskin mellan benen tror tyvvär jag inte är man för det.
Tjejen är big bike kåt, vill att vi skall köpa en stor mullrande sak, varje gång hon ser eller hör en åskbullra fram, tilak why you not have I want.
Men själv har man aldrig suttit på något sånt tungt, körde mycket cross i min ungdom hade en YZ125 men skillnad på att hoppa och roa sig och ge sig ut i trafiken här i Thailand med en tyngre maskin mellan benen tror tyvvär jag inte är man för det.
Sverige vanner...
Jag har foljt debbaten po detta forum,moste saga att det mest handlar om en massa internt kabbel om triviala problem.Jag moste tacka Rong for han information
om en massa praktiska saker po landsbygden,han holler en hog nivo i debbaten.
Sverige vanner...
Jag har foljt debbaten po detta forum,moste saga att det mest handlar om en massa internt kabbel om triviala problem.Jag moste tacka Rong for han information
Sverige vanner...
Sverige vanner...
Du är en barnrumpa, du kan väl skriva om det tråden ska handla om, du lär ju ha fått vård i Sverige för en del krämpor.
Lade märke till att du inte fetmarkerade ordet skruv den här gången!
Sverige vanner...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.