Vård i Sverige som utskriven utlandsSvensk

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Janne " sa:
Bostadspriserna är sjuka i Sthlm tyvärr. Jag tror inte månfa tjänar 100 papp men tror ganska många tjänar närmare 50 eller mer.

Så löner och bostäders priser är höga här.
Alliansen har sålt ut allt av värde till riskkapitalister och bostadsbyggandet skulle marknaden klara av själv...
Stor inflyttning till Stockholm...många unga upp mot 30 utan bostäder, dessutom jobbar många för låga löner under20....
Självklart att de inte kan vinna valet den 15:e! (Val 14:e, resultat efter midnatt, den 15:e)

"Hans Svensson " sa:
Alliansen har sålt ut allt av värde till riskkapitalister och bostadsbyggandet skulle marknaden klara av själv...
Stor inflyttning till Stockholm...många unga upp mot 30 utan bostäder, dessutom jobbar många för låga löner under20....
Självklart att de inte kan vinna valet den 15:e!

Nej det kan dom inte för då är dom för sent ute. Valet är den 14:e. ;) :nod:

Tjejen är big bike kåt, vill att vi skall köpa en stor mullrande sak, varje gång hon ser eller hör en åskbullra fram, tilak why you not have I want.

Men själv har man aldrig suttit på något sånt tungt, körde mycket cross i min ungdom hade en YZ125 men skillnad på att hoppa och roa sig och ge sig ut i trafiken här i Thailand med en tyngre maskin mellan benen tror tyvvär jag inte är man för det.

Köp en fet pickup istället Jonas, bästa jag gjort och spec nu i regnsäsongen. Större bil ju bättre här nere.

"Jonas " sa:
Tjejen är big bike kåt, vill att vi skall köpa en stor mullrande sak, varje gång hon ser eller hör en åskbullra fram, tilak why you not have I want.

Men själv har man aldrig suttit på något sånt tungt, körde mycket cross i min ungdom hade en YZ125 men skillnad på att hoppa och roa sig och ge sig ut i trafiken här i Thailand med en tyngre maskin mellan benen tror tyvvär jag inte är man för det.
Hejsan! Tjejen din måste du lyda naturligtvis blir det en Harley Davidson.
Hälsningar från Marby Åland /Jörgen

Sverige vanner...
Jag har foljt debbaten po detta forum,moste saga att det mest handlar om en massa internt kabbel om triviala problem.Jag moste tacka Rong for han information
om en massa praktiska saker po landsbygden,han holler en hog nivo i debbaten.

"piloten " sa:
Sverige vanner...
Jag har foljt debbaten po detta forum,moste saga att det mest handlar om en massa internt kabbel om triviala problem.Jag moste tacka Rong for han information

Vem vill snacka om kor,grisar, bufflar och risfält på Thailands landsbygd, då det finns så mycket mer värdefulla saker att debattera.

Alla har vi olika synsätt och värderingar om vad som är viktigt och därmed intressant eller inte. Vi är alla olika och ömsesidig respekt är inte fel. :nod:

"piloten " sa:
Sverige vanner...

Och skriver du i rätt tråd så blir det mindre debatter om sådant som inte hör hit.

"piloten " sa:
Sverige vanner...

Ja vem vet kanske du till och med är Rong, att du har dubbla alias på forumet tvivlar jag inte en sekund på.

"cumulus " sa:
Tack Hans för ett trevligt uppträdande!!!
Du är en barnrumpa, du kan väl skriva om det tråden ska handla om, du lär ju ha fått vård i Sverige för en del krämpor.
Lade märke till att du inte fetmarkerade ordet skruv den här gången!

"piloten " sa:
Sverige vanner...

Instämmer i det du skriver, det blir en karma!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
1 K
Hans Svensson
H

Tillbaka
Topp