Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Omvägen mellan flygplatsen och Mor Chit via Nana har man gjort många gånger för att få en avslappnande "helmassage" innan bussresan på 5-6 timmar till Korat eller Chaiyaphum.
Långa flygresor i ekonomi klass kräver sin belöning.
var det två tillfällen? Oavsett 4 eller 16 hade nog inte jag åkt till Nana, finns ju närmre ställen om man sova, äta, dricka eller ha massage. Men alla är ju olika.
var det två tillfällen? Oavsett 4 eller 16 hade nog inte jag åkt till Nana, finns ju närmre ställen om man sova, äta, dricka eller ha massage. Men alla är ju olika.
Jag hade inte tänkt sova i 16t eller duscha i 16t. hade tänkt ta mig några timmars tupplur och sedan lalla runt på stan. Det blev mest lallande.
Det hade varit bättre med 5t väntetid. Då hade jag suttit av tiden i loungen. 24t hade även det varit bättre.
Drickandet var inget planerat. Det bara blev så
Nja, det blev inga vackra damer heller för min del. Som tur var blev det bara en massa alkohol och en telefon.
Jag gissar att alla andra blev minst lika fulla. Det bör nog än idag finnas betald sprit att hämta ut.
Träffade Baren-Håkan i Phuket en gång. Han berättade att han bytt från iPhone till billiga kines-andriod telefoner pga att han söp bort sin tel var och varannan månad. Det var hans sätt att lösa problemet
Jag hade inte tänkt sova i 16t eller duscha i 16t. hade tänkt ta mig några timmars tupplur och sedan lalla runt på stan. Det blev mest lallande.
Det hade varit bättre med 5t väntetid. Då hade jag suttit av tiden i loungen. 24t hade även det varit bättre.
Drickandet var inget planerat. Det bara blev så
Jag förstår att du hade föredragit 5 timmars väntetid.
Då hade du sluppit försvara dina synder här.
Vågar inte tänka på om du hade haft 24 timmar på dig.
Då hade nog telefonen varit det minsta problemet...
Jag förstår att du hade föredragit 5 timmars väntetid.
Då hade du sluppit försvara dina synder här.
Vågar inte tänka på om du hade haft 24 timmar på dig.
Då hade nog telefonen varit det minsta problemet...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.