Hotell i Bangkok?

Jag tycker det håller, ska gå till gatuköket nu och köpa en sen lunch. Den ska vara riktigt onyttig med pommes, majonnäs, räksallad och en stor Pepsi med extra socker.

Stolle!
På korvmojjen köper man en göteborgare och en stor stockholmare.

En halv special (med moset på korven) med västkustsallad, till det en stor Pucko.

Klassiker på Ove's i Sävedalen. Första gången för 20år sedan trodde jag inte på polaren när han skojade om det. Kom fram till disken, sade -En göteborgare och en stockholmare, gjorde mig beredd på att bli skrattad åt.

Men expediten kontrade bara -Kokt eller grillad?

Stolle!
På korvmojjen köper man en göteborgare och en stor stockholmare.

En halv special (med moset på korven) med västkustsallad, till det en stor Pucko.

Klassiker på Ove's i Sävedalen. Första gången för 20år sedan trodde jag inte på polaren när han skojade om det. Kom fram till disken, sade -En göteborgare och en stockholmare, gjorde mig beredd på att bli skrattad åt.

Men expediten kontrade bara -Kokt eller grillad?
Att stockholmare är liktydigt med Pucko kunde jag räkna ut. Är lyckligtvis inte därifrån och försöker hålla mig långt borta. Vad gäller korv är jag förbaskat konservativ.

Kan thailändarna göra korv tror du?

Tycker denna sai gog som jag köper på Makro är riktigt god.
20200814_110208.jpg
20200814_112024.jpg

Jag tycker det blir bättre än inget men lite syrligare.
Tinar bären tillsätter lite i taget av honung under tiden jag blandar och smakar av under tiden, brukar även tillsätta 1/2 kryddmått natriumbensoat på slutet när jag vevar runt sedan häller jag av saften.
20200814_115746.jpg
20200814_124102.jpg
Varför köper du inte riktiga frysta lingon

Jag tycker det blir bättre än inget men lite syrligare.
Tinar bären tillsätter lite i taget av honung under tiden jag blandar och smakar av under tiden, brukar även tillsätta 1/2 kryddmått natriumbensoat på slutet när jag vevar runt sedan häller jag av saften.
20200814_115746.jpg
20200814_124102.jpg

Kan du inte starta en ny tråd i matforumdelen om dina recept?
När du lägger in dom här är det lätt att dom försvinner i flödet :)

Mackro har en kilos påsar, köpte två kilo nyligen o ett kilo björnbär,
Mackro har detta under eget varumärke, finns andra sorters bär också
Lägg ut bild på påsen.

Det ar ju den pasen som Stefan la ut har, cranberry eller finns det lingon berry med, det har jag i sa fall aldrig sett

Har sökt ARO Lingonberries Makro Nakhon Ratchasima på google men får upp att produkten inte finns.

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
D
Svar
13
Visningar