Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Härligt med farming romantik . Vad använder dom buffeln till idag? Är väl passe med buffeln som hjälp i åkern idag...går ju bara och ät. Isan status och extra income farang penecelin? Stora och fina djur som hör till landskaps bilden men kräver Tbh och lite tillbaka vid försäljning. Har du fått prova på och rida buffeln?
Härligt med farming romantik . Vad använder dom buffeln till idag? Är väl passe med buffeln som hjälp i åkern idag...går ju bara och ät. Isan status och extra income farang penecelin? Stora och fina djur som hör till landskaps bilden men kräver Tbh och lite tillbaka vid försäljning. Har du fått prova på och rida buffeln?
Numera föder man mest upp bufflar för köttets skull, buffelkött är väldigt poulärt och enligt mig godare än nötkött, fördelen med bufflar är att dom är mycket tåligare än kor. äter det som finns i naturen och är mer sällan sjuka. Suttit på en buffel har jag ju gjort men någon längre ridtur har det aldrig blivit.
Här leker systerdotterns flicka med några av hundarna på farmen.
I den här inhägnaden håller korna till.
En av hundarna värmer sig i solen efter en lite kylig natt.
Tyvärr är den ljusare av deras båda hundar lite aggressiv och har bitit ett antal männislor, dom har då fått betala 500 baht i ersättning till dom bitna.
Själv skulle jag ha avlivat den som biter folk gång på gång. Idag var första gången den kom fram till mig och lät mig klappa den.
Idag sprang jag och frugans lillebror på en sån här Daboia siamensis, den vi såg var ungefär i storlek med våra huggormar, men tydligen väldigt giftig enligt brodern.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.