Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Glimten det verkar som du och jag har något gemensamt. FB är en bra opinionsbildare men f-n vad dom är okänsliga för bilder och filmer av rent avskyvärt slag.
Jag har härdats lite nu, men inte konstigt att alla thaiungar blir totalt avtrubbade. Och inte får någon känsla för människovärde, eller så ligger det i deras gener.
För att förhindra gängbråk i skolorna kommer alla som har tatuering och piercade öron (gäller ej kvinnor med vanliga örhängen), att bli nekad skolgång fr.o.m. nästa år, 2558.
Klubbades igår. Länk om era fruar vill läsa mer om detta finns i min bifogade bild.
Kan ju ta en nyhet till från fb när vi ändå håller på och har lite tid över, väntar ju på planet till Stockholm:
En flicka på tolv år har lämnats ensam hemma i föräldrarnas koja till hus. Föräldrarna har fördrivits från byn för byborna tror dom är besatta av onda andar.
Kungen har skickat en påse med förnödenheter för att hjälpa flickan. Stort reportage i media om hur givmild kungahuset va. Påsen innehöll bl.a. nudlar.
Reaktionen och kommentarerna på fb va inte så vänliga. Man menar mer kunde gjorts för barnet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.