Nya regler som införts efter maktövertagandet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vilken härlig syn,och dit ner åker ni på semester och är ihop med en thailänsk flicka
eller har hon gjort slut ?

Tycker vår vän Legolas alias 2Cumulus" verkar lite mano d eppresiv , ena stånden arg och bitsk för att sedan supa och sjunga ............

Legolas som ingen vet vem det är skrev ..

Med en snaps och en sång, ;D

"krister " sa:
Glimten det verkar som du och jag har något gemensamt. FB är en bra opinionsbildare men f-n vad dom är okänsliga för bilder och filmer av rent avskyvärt slag.

Jag har härdats lite nu, men inte konstigt att alla thaiungar blir totalt avtrubbade. Och inte får någon känsla för människovärde, eller så ligger det i deras gener.

Håller me dig där nånting e fel me dom ialla fall

"Janne " sa:
:thumbsup:

Om man är kär i en flicka behöver man väl inte älska hela folket och dess avigsidor, eller?

Nej då det behöver man inte finns också saker jag stör mig på, men fördä så behöver jag ju inte dum förklara alla thailändare.

"Birger LKPG " sa:
Vilken härlig syn,och dit ner åker ni på semester och är ihop med en thailänsk flicka
eller har hon gjort slut ?

Nej då oroa dig inte vi e tillsammans
Sen e jag ju tillsammans me henne o inte thailand så regerings skicktet o dom ledande skiter jag i

"glimten66 " sa:
Nej då oroa dig inte vi e tillsammans
Sen e jag ju tillsammans me henne o inte thailand så regerings skicktet o dom ledande skiter jag i

Det var ju skönt att höra,tycker hon att det börjar bli kallt?

För att förhindra gängbråk i skolorna kommer alla som har tatuering och piercade öron (gäller ej kvinnor med vanliga örhängen), att bli nekad skolgång fr.o.m. nästa år, 2558.

Klubbades igår. Länk om era fruar vill läsa mer om detta finns i min bifogade bild.

image.jpg

Kan ju ta en nyhet till från fb när vi ändå håller på och har lite tid över, väntar ju på planet till Stockholm:

En flicka på tolv år har lämnats ensam hemma i föräldrarnas koja till hus. Föräldrarna har fördrivits från byn för byborna tror dom är besatta av onda andar.

Kungen har skickat en påse med förnödenheter för att hjälpa flickan. Stort reportage i media om hur givmild kungahuset va. Påsen innehöll bl.a. nudlar.

Reaktionen och kommentarerna på fb va inte så vänliga. Man menar mer kunde gjorts för barnet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp