Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har bl.a såtts kaffe bönor i en kruka, så får se om någon månad om det kommer någon kaffebuske här. Annars så har mina chilibuskar blivit lite större, tomaterna växer till sig, samma med paprikaplantorna, och jordgubbsplantorna börja titta upp ur jorden.
Grattis sådde själv. av en påse lever 7.
tydligen väldigt noga med fuktigheten.Klarade sig bra tills jag tog av locket.så hoppas att de sista sju klarar sig.
ser betydligt klenare ut än dina
Grattis sådde själv. av en påse lever 7.
tydligen väldigt noga med fuktigheten.Klarade sig bra tills jag tog av locket.så hoppas att de sista sju klarar sig.
ser betydligt klenare ut än dina
Har odlat chilli i Sverige och det går bra. Var förra sommaren fyra månader i Sverige och hann faktiskt få frukter, men fick ta dem gröna.
Köpte en liten planta från början annars hade det inte gått så bra, ingen bra sommar heller då.
Hur starka de blir beror på vilken sort det är inte så mycket klimatet.
Tog en bild på busken inna hemresan till Thailand.
De är rätt mesiga chillifrukter som gröna men blir rätt starka om de får mogna och bli röda.
Har även testat thaichilli och det går också bra men man får så inomhus tidigt på våren och senare flytta ut.
Älskar själv stark chilli, man blir nog beroende.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.