A
Anonym
Gäst
Som jag ser det har ingen politiskt vald person kompetens idag för det finns inte på kravbeskrivning på politiker. Tyvärr, de år bara vanlig folk. Inget fel med det met ta hand om hundratals miljdarder av skattepengar vet de absolut inget. Inte SD inte S inte M eller någon annan parti så ser jag det hela.
Hmm . förstår bara inte hur du kan veta ett smack om SD , mer än om Jimmie , och han är en ganska beläst kille , dessutom så har han visat att han nog är den skarpaste kniven i lådan.. Nä, säg som det är i stället , ni som inte vill samarbeta med dem , ni är rädda för att deras koncept är det rätta och att S sedan är för evigt död . och det kan jag nog säga , att det har Svetsarn fixat redan ,, massor med gamla Grå sossar som idag har bytt parti , undrar varför ??
Till skillnad mot Yingluck som är en klipsk kvinna , även Thaksin är en duktig affärsman , inga affärsman är framgångsrika utan hårda nypor , det vet ni alla , undrar hur och varför de måste ta till maktmedel mot dem ,, Precis som i Sverige , Diktatoriska medel krävs för att hindra framgången hos kompetenta politiker . Folket är inte dummare än att de förstår när det går åt hillvitte , och det får vi snart se , som tur är är det inte troligt att man kan ta till militärmakt mot Sd , men kunde man så... som Svetarn sade " med ALLA medel skall de stoppas "

Senast redigerad av en moderator: