Krille
Forumveteran
Integration ja.. Det kan jag skriva under på att du gjort/gjorde med din fru Janne, som jag skrivit innan,, känner ingen som "fått" den som du gett din fru. Det är respekt Sen som mackes skriver om hundar hör väl inte hemma här, även om att vissa hundar är bra mycket smartare än människan.Jo jag förstod den, men när man jämförde att när jag skriver hur jag hjälpte min fru med integration så likställde han det med att man pratade om frun som hundar. Mitt inlägg var precis ovan. Och att man skaffat sig frun. Jag eller någon annan hade inte skrivit så utan han lägger orden i våra munnar. Sen beskriver han hur han lever med fru som bor i Thailand. Vad har det med saken att göra, jo han vill visa hur han alltid bara ha rätt och alla andra fel.
Speciellt mig som jobbar på bank är han alltid ute efter. Men hans ord kommer aldrig få stå emotsagda.
Alla här tar nog hand om sina fruar så bra de kan, men har nog inte samma behov att framhäva sig. Är väl bara de som kallar sig entreprenörer som har det behovet.
@Jonas det är väl självklart man vill integrera sig i ett land att man umgås med lokalbefolkningen.
Senast redigerad av en moderator: