A
anonymous
Gäst
Ääh skall man ta sig fram så får man blockera och köra på.I trafiken är ju Thai rent bedrövliga, finns inte tillstymmelse till eftertanke eller hänsyn till andra, blockera så mycket det går verkar vara ledstjärnan både i körning och vid parkering.
Men att Thai knör på ex 7/11 känner jag inte riktigt igen, tycker att falanger är mycket värre där, finns la inga köer i Thailand säger dom, eller så är dom ryssar.... Däremot så står Thai i vägen precis överallt, stanna hela familjen precis framför rulltrappan och prata om hur det gick för sonen i skolan idag. Thai är helt enkelt helt jvla värdelösa på att planera och analysera vad som händer runt omkring dom men jag tror inte att det beror på oartighet utan på ren okunskap. Dom är inte fostrade bättre helt enkelt.
Men lika illa om inte värre i Sverige nu för tiden.
Kan inte leva efter höger eller vänsterregel med sådan här traffik då hade ju ena sidan aldrig kommit fram, jag kör på och jag blockerar, så man får ta sig fram i traffiken här om man skall någonstans.
Jag tycker trafiken flyter på bra med tanke på mängden fordon.
Sitta och irritera sig över det då hade la man slutat som surgubbe eller nåt, sabai sabai, i bilen är det alltid trivsamt