Tror umgås med frugans släkt är vanligare om man bor på landet än i Pattaya.
Sista villagen vi bodde i inne i Pattaya umgicks folk väldigt mycket inom villagen, festade, gick ut och åt, reste, spela golf och andra aktiviteter, var blandning av svenskar, tyskar, holländare och engelsmän.
Inga som hängde med någon thaisläkt.
Själv njuter jag mer och mer av lugnet att hänga med mig själv ju äldre jag blir, bästa tiden på dygnet är 08-15 då jag får egentid, igår hängde jag i Pattaya hela dagen och kändes som en perfekt dag.
Men när jag flyttade hit då ville jag ut hela tiden, gick och festa, träffa folk, varje Lörd V75 med andra svenskar då hade iofs inte smartphones börjat på allvar och aldrig hört talas om thaiforum.
Idag har jag ingen lust att gå ut och träffa nytt folk, jag trivs utmärkt som det är och bra på att roa mig själv och har sällan en tråkig stund där jag tänker vad skall jag hitta på nu då.
Skall jag dricka öl gör jag det helst hemma frugan är inte nykterist så vi tar öl ihop och blir jag full har jag ju alltid er 555555.
Sen beror nog lite med på att idag bor vi ju 1 mil utanför Pattaya så man hör inte partyt på kvällen, när man bodde närmare var det ju lite lättare att bli sugen på att gå ut när dunket drog igång på kvällen.