Isaan 2017-2026

Hej

FB_IMG_1769165684276.webp

Här fångar frugans storasysters man Kaeng fisk i dammen närmast huset.

FB_IMG_1769165697183.webp

Det finns ganska stora fiskar.

Mvh isan lover

Hej

Klinkers lagt färdigt men ej fogat ännu, Jag tror inte att han vill gå på plattorna innan bruket har bränt. Men vi kunde ju ändå se resultatet av hans jobb och hur frugans val av klinkers tog sig ut på plats

Mvh isan lover
Har med valt liknande en platta med 4 små men skillnad att småplattorna sitter ihop med en liten gummifog så dom går att bryta av när man ville anpassa.
Så fick lägga fogmassa även mellan dom små i stora plattan.
Tänkte bara uppmärksamma om du missat det eftersom foto och thai gör ju inte alltid by the book ;)

Håller med, idiotiska föräldrar som tillåter det.

Ett skräckexempel här I byn. De hade precis kört om mig när jag var ute och promenerade när de stannade vid ett hus.
20260104_090132.webp
Hej

Ja det finns inte mycket som tyder på att någon förändring är på gång inom det här området, inte ens i vår släkt där vi bara dom senaste 5 åren har begravt två kusiner som bara var 21 respektive 23 år gamla när dom dog i MC olyckor, dessutom två morbröder som var i 45-50 års åldern.

Mvh isan lover

Hej

Ja det finns inte mycket som tyder på att någon förändring är på gång inom det här området, inte ens i vår släkt där vi bara dom senaste 5 åren har begravt två kusiner som bara var 21 respektive 23 år gamla när dom dog i MC olyckor, dessutom två morbröder som var i 45-50 års åldern.

Mvh isan lover
Och ändå fortsätter du att köra alkoholpåverkad för att inte skilja dig från mängden. :thumbsdown:

Och ändå fortsätter du att köra alkoholpåverkad för att inte skilja dig från mängden. :thumbsdown:
Hej

Att jag tar seden dit jag kommer känns som vi har diskuterat många gånger förr och inget nytt har väl egentligen tillkommit där.

Men jag skiljer mig nog ändå en del från "mängden" eftersom jag inte lät min pojk köra mc som barn, han var nog den ende pojken i hela byskolan som inte körde som 10-12 åring.

Mvh isan lover

Liknande trådar

P
Svar
25
Visningar
6 K
anonymous
A
A
Svar
16