Isaan 2017-2026

Hej

FB_IMG_1768225654623.webp

God mat längs Bwach Road idag, började med grillspett av nöt med klibbris och pojken friterat fläsk.

FB_IMG_1768225686303.webp

Det blev även Durian.

FB_IMG_1768225706155.webp

Pojken tog även en pizza som var mycket godare än dom på Pizza Hut och Pizza Company.

Mvh isan.lover

Senast ändrad:
Hej

Efter att Ryssarna attackerade Ukraina och började begå krigsbrott och kidnappa 10 000-tals barn har min inställning till Ryssar förändrats en del.

Men det är väl bara att konstatera att Pattaya området som tidigare dominerades av utlänningar från amerika och europa, senare massturistande kineser numera har tagits över av ryssar och indier.

Jag visste ju i princip detta innan vi kom hit men det var ändå lite omtumlande att dom var så många och dominerar statsbilden så totalt.

Vad det gäller svenska och europeiska turister som man möter så är majoriteten män mellan 60-85 ,år som hänger i dom klassiska barerna som erbjuder livemusik och dom som tillhandahåller vissa tjänster.

Tycker mig se att antalet ställen med massage och barer har ökat rejält och numera verkar finnas på varenda gata och soi här i centrala Pattaya, området kring Walking Street och söderut kallar Thailändare vi möter för "Arab Town"

Mvh isan lover

Ja, man får hålla till på södra delen av 2nd road eller ovanför 2nd road.
Satt och tog en öl på någon bar när frun tvättade håret.
Satt en indier där och drack öl. Han var nog ok. Oftast kommer dom i klungor och delar på en öl och tjatar på tjejerna.

Ja, man får hålla till på södra delen av 2nd road eller ovanför 2nd road.
Satt och tog en öl på någon bar när frun tvättade håret.
Satt en indier där och drack öl. Han var nog ok. Oftast kommer dom i klungor och delar på en öl och tjatar på tjejerna.
Ja söder om klangen är västerländska delen av beachroad, nord om där IL alltid håller hus Ryss, Kines, Indiedelen.
Västerlänningar går ut på soi beukaw.

Ja söder om klangen är västerländska delen av beachroad, nord om där IL alltid håller hus Ryss, Kines, Indiedelen.
Västerlänningar går ut på soi beukaw.

Vi har väl egentligen fel. Det är väl norra delen som är ok.
Det var jag som skrev fel först, så jag får ta det felet.

Nu senast bodde jag på soi 15 på second road. Där var det ganska ok

Vi har väl egentligen fel. Det är väl norra delen som är ok.
Det var jag som skrev fel först, så jag får ta det felet.

Nu senast bodde jag på soi 15 på second road. Där var det ganska ok
Norra delen är finare både på beachroad och 2nd road men mer ryssar och kineser.
Västerlänningar tycker jag det brukar vara mer av på södra delen (förutom soi 6, 7.
Ryssarna tar ju dom fina delarna, Wong Amat och Pratumnak är ju mest ryssar och dom har nog pengar för där är dyrast att bosätta sig med.
Billigast är ju east side och där bor västerlänningarna.
Första condon jag bodde i låg på soi 15, City Garden, även andra condon The Pride bakom Avenue.

Norra delen är finare både på beachroad och 2nd road men mer ryssar och kineser.
Västerlänningar tycker jag det brukar vara mer av på södra delen (förutom soi 6, 7.
Ryssarna tar ju dom fina delarna, Wong Amat och Pratumnak är ju mest ryssar och dom har nog pengar för där är dyrast att bosätta sig med.
Första condon jag bodde i låg på soi 15, City Garden, även andra condon The Pride bakom Avenue.

Bodde på City Garden. Rätt ok. En del ryssar, men inte speciellt jobbiga.
Typ 7 mille ville någon ha för en liten ”skrubb”

Hej

Just nu tycker jag nästan inte att det spelar någon större roll vart viärv t.ex Beach Road, Second Road, Soi Buekaw eller Koh Larn det vimlar av Ryssar och Indier överallt Det är bara att gilla läget.

Mvh isan lover

Hej

Just nu tycker jag nästan inte att det spelar någon större roll vart viärv t.ex Beach Road, Second Road, Soi Buekaw eller Koh Larn det vimlar av Ryssar och Indier överallt Det är bara att gilla läget.

Mvh isan lover
Ryssar har det väl vimlat av i 15 år iaf, säkert längre än det så skriver du varje gång.
Har du vart på soi beukaw kvällstid när nattlivet drar igång?
Själv tänker jag inte på dom nåt direkt när jag är där.
Indier brukar ju vara mest Jun-Jul men börjat komma vintertid med nu då.

Ryssar har det väl vimlat av i 15 år iaf, säkert längre än det så skriver du varje gång.
Har du vart på soi beukaw kvällstid när nattlivet drar igång?
Själv tänker jag inte på dom nåt direkt när jag är där.
Indier brukar ju vara mest Jun-Jul men börjat komma vintertid med nu då.
Hej

Ja det hår ju några eller fler år mellan mina besök här i Pattaya och jag skulle nog vilja säga att Ryssarna började komma redan på 90-talet. Men så många Ryssar och Indier som det är här nu har det nog aldrig varit förr.

Mvh isan lover

Liknande trådar

P
Svar
25
Visningar
6 K
anonymous
A
A
Svar
16