Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tycker nog att frugans byhåla Si Bun Rueang är helt OK men det är definitivt inget actionställe. Allt som man behöver finns, är bra om man vill ha lugn och ro som endast avbryts av galande tuppar och skällande hundar.
Jag tycker nog att frugans byhåla Si Bun Rueang är helt OK men det är definitivt inget actionställe. Allt som man behöver finns, är bra om man vill ha lugn och ro som endast avbryts av galande tuppar och skällande hundar.
Jag tog en liten google-safari. Ser fint ut. Känns lite för avlägset i längden för min del, men jag tror också att jag skulle kunna tycka att det är ok.
Samma här vi bor ca 5 km mot PhuWiang hållet, blir en tur till marknaden varje dag. Annars vart har
magunnar tagit vägen inte sett någon aktivitet från honom på länge.
Du har ju startat trådar om både det ena och det andra, angående Isaan, mitt tips till dig är att åk ut till landsbygden i Thailand, så får du se själv,,, tid verkar du ha gott om. Ta inte illa upp Nu
Citat @Svante Kjellman
Du har ju startat trådar om både det ena och det andra, angående Isaan, mitt tips till dig är att åk ut till landsbygden i Thailand, så får du se själv,,, tid verkar du ha gott om. Ta inte illa upp Nu
Citat @Svante Kjellman
Samma här vi bor ca 5 km mot PhuWiang hållet, blir en tur till marknaden varje dag. Annars vart har
magunnar tagit vägen inte sett någon aktivitet från honom på länge.
Jag har inte ansökt om guldmedlemskap och vet inte varför jag har blivit blivit guldmedlem. Om det har blivit något fel med tekniken så får de som driver forumet fixa det isåfall. Tack för gratulationerna.
Jag har inte ansökt om guldmedlemskap och vet inte varför jag har blivit blivit guldmedlem. Om det har blivit något fel med tekniken så får de som driver forumet fixa det isåfall. Tack för gratulationerna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.