Visum till Thailand

Jag skrev att Thailand öppnade upp möjligheterna att åka till Thailand dock krävdes det Covid-19 försäkring.

Restriktioner hade vi även i Sverige och begränsad turism.
Vi har åkt varje år även under covid, ok en massa prover i Sverige, dokumenterat, visa upp i Dubai okså, sen blev det phuket, patong
nya tester fick stanna 6 tim på hotell rumet sen klart. då flyg vi till udon thani och hem ,ingen extra försäkring behövdes

Vi har åkt varje år även under covid, ok en massa prover i Sverige, dokumenterat, visa upp i Dubai okså, sen blev det phuket, patong
nya tester fick stanna 6 tim på hotell rumet sen klart. då flyg vi till udon thani och hem ,ingen extra försäkring behövdes
Då åkte du i början eller slutet på covid. Absolut inte när det var som värst, inte en chans att du klarade karantän på 6 timmar när vi alla andra hade karantän i veckor.

I slutändan var det väl bara ett test samt invänta svar inlåst på hotellet över natten, Så var det för mig . Inte fasen under värsta Pandemin , då var det riktig karantän
Så sant så.
Polaren Bosse Buss drog ner och satt 2 veckor på hotellrummet. Frugan drog något år senare i januari och satt 1 vecka. Jag drog ner 3 månader senare och satt över natten som Firren sa. Förbannat jobbigt med munskyddet på planet. Åkte Thai ner via Phuket. Och Emirates hem och blev uppgraderad till Business. Där var kraven på munskyddet lite lättare.

Tja åkte väl då det började lukras upp, var en del papper och tester en vecka på hotel i Rawai och en vecka på Hotell i Khao lak nån "special taxi" i mellan.
Fritt att röra sig var riktigt trevligt att åka omkring i Phuket med moppen och väldigt lite trafik.
Men man var jävligt less på detta topsande vilket jag tyckte var jäkligt obehagligt. Känns som en evighet sen nu.

Så sant så.
Polaren Bosse Buss drog ner och satt 2 veckor på hotellrummet. Frugan drog något år senare i januari och satt 1 vecka. Jag drog ner 3 månader senare och satt över natten som Firren sa. Förbannat jobbigt med munskyddet på planet. Åkte Thai ner via Phuket. Och Emirates hem och blev uppgraderad till Business. Där var kraven på munskyddet lite lättare.
Munskyddet på flyget fick vara av när man åt eller drack.

Bara att se till och dricka hela tiden!

Liknande trådar

A
Svar
236
Visningar
52 K
Raderad medlem 8711
R

Tillbaka
Topp