Resa till Pattaya

Soi Lengkee ligger bra till, spec om man vill ha billigt boende nära allt. För egen del tycker jag dock att rummen är väl små på samtliga hotell (guesthouse) där och för mycket oväsen från trafik mm så jag tar nåt en bit ner på Soi Diana istället, LK Residence tycker jag va helt ok, stora fina rum och fick ett med tyst läge som jag vill ha för när jag sover på hotell i Pattis e jag alltid bakis.. :oops:
Hotell LK på soi Diana började jag mitt liv i Thailand innan jag hittade en condo men är några år sen, där jag tog in även när jag flyttade från byn och sen hittade en ny condo ;)
Dock inget område jag rekomenderar att bo på och lära känna tjejen ;)

Nej , men jag har som den snåla griniga skitgubbe jag är varit och frågat om pris på i stort sett alla , finns en till här ,som till och med vet mer om detta , Han är nämligen lika sparsam som jag är ,, och ja du vet vem han är 5555:):) inte alls dumt att se sig om och hålla i de slantar man har
Jag tror dig fortsatt inte finns la 1000 hotell och guest houses i Pattaya.

Bara en tanke, tjejen jobbade i Pattaya om jag förstod rätt. Är hon ledig hela tiden eller blir det även en del jobb? Det kan ju ändra förutsättningarna en hel del.

/ SatanG

Ja det är ju ett sätt att luska ut mest prisvärda guesthouse i Pattaya på ;)

/ SatanG
Tänkte nog mest på att fixa damens problem med att vara ledig från jobbet;)
Är hon ledig hela tiden eller blir det även en del jobb? Det kan ju ändra förutsättningarna en hel del.

Tänkte nog mest på att fixa damens problem med att vara ledig från jobbet;)
Är hon ledig hela tiden eller blir det även en del jobb? Det kan ju ändra förutsättningarna en hel del.

Ok, jag har nog inte hängt med riktigt som jag borde. Fick uppfattningen att damen inte var inom nöjesbranschen.
Reguljära jobb i Thailand har ju långt ifrån ofta möjlighet till längre ihållande semestrar.

/ SatanG

i
Ok, jag har nog inte hängt med riktigt som jag borde. Fick uppfattningen att damen inte var inom nöjesbranschen.
Reguljära jobb i Thailand har ju långt ifrån ofta möjlighet till längre ihållande semestrar.

/ SatanG
Det gjorde hon väl inte hon och hennes familj kommer ifrån Pattaya skriver han ju, för mig att han även skrev att hon inte jobbade inom nöjesindustrin, väldigt få ifrån Pattaya som gör det, dem importerar man ifrån andra provinser.

Nej , men jag har som den snåla griniga skitgubbe jag är varit och frågat om pris på i stort sett alla , finns en till här ,som till och med vet mer om detta , Han är nämligen lika sparsam som jag är ,, och ja du vet vem han är 5555:):) inte alls dumt att se sig om och hålla i de slantar man har
jag är också en snålis, duger gott med en säng dusch/toa å ev när det är varmt aircond ett pluss om det finns kylskåp micro å vattenkokare,

jag/vi brukar bo på hill in på höjden mellan jomtien å pattaya kostar mellan 500-600thb nära till stranden om man mot förmodan skulle vilja bada i avloppsvattnet 555

Du tyckte det var en bra kommentar? Att kalla en ny medlems flickvän för h**a?

Trevlig syn du har på de thailändska kvinnorna... eller talar du utifrån egen erfarenhet?

Inte konstigt att folk drar sig för att skriva eller fråga om man får sådana svar...
Jag raderade hans inlägg, även om man talar från egen erfarenhet ska man ändå inte utgå ifrån att andra har samma erfarenhet.

Du tyckte det var en bra kommentar? Att kalla en ny medlems flickvän för h**a?

Trevlig syn du har på de thailändska kvinnorna... eller talar du utifrån egen erfarenhet?

Inte konstigt att folk drar sig för att skriva eller fråga om man får sådana svar...
Tycker nog inte att jag använde det ordet , det var du som gjorde , skämta får man inte göra här , i alla fall inte vem som helst . ;)

Tycker nog inte att jag använde det ordet , det var du som gjorde , skämta får man inte göra här , i alla fall inte vem som helst . ;)
Jag har nog en ganska bra syn på kvinnorna i Thailand , även de som ev. jobbar på bar, många bra tjejer som bara säljer drinkar och inte går med alla kunder , utan sållar hårt vilka de ser som tillfälliga eller stadigvarande pojkvänner , så ser nämligen jag på detta med bartjejer , vore nog bra om fler gjorde det . Har aldrig kallat en kvinna i Thailand för H..ra.

Hotell LK på soi Diana började jag mitt liv i Thailand innan jag hittade en condo men är några år sen, där jag tog in även när jag flyttade från byn och sen hittade en ny condo ;)
Dock inget område jag rekomenderar att bo på och lära känna tjejen ;)
Varför inte? Vet ju aldrig vad hon gillar.. ;):D

Jag har nog en ganska bra syn på kvinnorna i Thailand , även de som ev. jobbar på bar, många bra tjejer som bara säljer drinkar och inte går med alla kunder , utan sållar hårt vilka de ser som tillfälliga eller stadigvarande pojkvänner , så ser nämligen jag på detta med bartjejer , vore nog bra om fler gjorde det . Har aldrig kallat en kvinna i Thailand för H..ra.
känner en bartjej som jobbar på country road bar soi cowboy hon är den enda i byn som får låna pengar av mej, betalar alltid tillbaka, en jättebra tjej

Liknande trådar

A
Svar
322
Visningar
15 K
A
A
Svar
142
Visningar
10 K