Resa till Pattaya

 
Känner en tjej som jobbar som "staff" på en Gogo , inte en chans att hon går med kunder , hon gillar tjejer 55555 :)Jo, sant som du säger , man skall inte döma hunden efter håren
Finns ju massvis av kvinnliga kunder, dom flesta på barerna går med kunder men vissa är mer kräsna med kunderna än andra.
 
Så var är skillnaden ,ok att de säljer drinkar , detta gör dem inte värda av detta H namn . att de sen går iväg med en trevlig kille från baren , var ligger felet . I Stockholm kan du gå vart du vill, bjuda på mat och dricka sen hem och ev ha skoj i bingen , sen betala taxi hem för tjejen som bor i västerort..skillnad , hårfin anser jag , möjligtvis att du i Thailand vet vad du betalar för :):)55
 
Bra , det är fint och skojigt att vara skall du veta , eller har du fel värdegrund :p:)
 
i
Det gjorde hon väl inte hon och hennes familj kommer ifrån Pattaya skriver han ju, för mig att han även skrev att hon inte jobbade inom nöjesindustrin, väldigt få ifrån Pattaya som gör det, dem importerar man ifrån andra provinser.

Jag läste att när de skypade, eller iaf, sa godnatt så brukade hennes mamma komma in och säga hej. Därför blev jag förvånad när Phonta sa att tidsproblemet kunde lösas med en barfine.
Därför jag skojade med honom (Phonta) att det var ett sätt, för han, att kolla upp billigaste guesthouset i Pattaya.

Jag tror inte Phonta har så illasinnade tankar om någon jobbar i bar eller inte, han har ju tidigare skrivit att han inte bryr sig om en ev. sådan bakgrund även om det skulle vara så hos hans fru, så han halkade nog bara lite på tangentbordet.

De flesta av oss vet nog att det finns guldkorn i baren likväl som vargar utanför baren, gäller att ha tur/sålla rätt vart man än träffar någon. Det många dock verkar missuppfatta är att vill man t.ex. träffa en sjuksköterska så är det sannolikt enklare i närheten av sjukhuset än inne på en Agogo på NEP. Iaf om licensen ska vara giltig :)

/ SatanG
 
Senast ändrad:
Jag läste att när de skypade, eller iaf, sa godnatt så brukade hennes mamma komma in och säga hej. Därför blev jag förvånad när Phonta sa att tidsproblemet kunde lösas med en barfine.
Därför jag skojade med honom (Phonta) att det var ett sätt, för han, att kolla upp billigaste guesthouset i Pattaya.

Jag tror inte Phonta har så illasinnade tankar om någon jobbar i bar eller inte, han har ju tidigare skrivit att han inte bryr sig om en ev. sådan bakgrund även om det skulle vara så hos hans fru, så han halkade nog bara lite på tangentbordet.

De flesta av oss vet nog att det finns guldkorn i baren likväl som vargar utanför baren, gäller att ha tur/sålla rätt vart man än träffar någon. Det många dock verkar missuppfatta är att vill man t.ex. träffa en sjuksköterska så är det sannolikt enklare i närheten av sjukhuset än inne på en Agogo på NEP Bar. Iaf om licensen ska vara giltig :)

/ SatanG
Men dom vårdar en oavsett oftast ganska bra Thaitjejerna :):):thumbsup:
 
Nu har jag haft tid att läsa igenom tråden.
Har fått många bra tips och råd som jag kommer att ta till mig och fått lite mer kött på benen om kostnader och sånt.
Stort tack till alla som skrivit, fått många bra förslag på nöjen med. Det uppskattas mycket.

Det stämmer bra att jag är 40 år och damen jag ska träffa igen är 32 år. Lite åldersskillnad visst men inget som stör oss.
Barbesök blir det nog inte frågan om i några större mängder, är ingen partykille precis och det är inte hon heller. Dansa gillar hon så det kanske jag får offra mig att göra nångång.
Eftersom hon har egen bil så är vi ju ganska rörliga och det kan hända att vi åker nånstans med. Vi har diskuterat en hel del om vad vi kan tänkas hitta på.

Nej tjejen har ingen bakgrund inom nöjesindustrin i Pattaya hon flyttade dit med sin mor och sin falang styvpappa.
Hennes styvpappa har varit gift med hennes mor i 25+ år,dock ej svensk. Dom är från Isaan från början dock.

Stort tack än en gång till alla som kommit med förslag och mer info om kostnader för boende i olika klasser och allt sånt.
 
Nu har jag haft tid att läsa igenom tråden.
Har fått många bra tips och råd som jag kommer att ta till mig och fått lite mer kött på benen om kostnader och sånt.
Stort tack till alla som skrivit, fått många bra förslag på nöjen med. Det uppskattas mycket.

Det stämmer bra att jag är 40 år och damen jag ska träffa igen är 32 år. Lite åldersskillnad visst men inget som stör oss.
Barbesök blir det nog inte frågan om i några större mängder, är ingen partykille precis och det är inte hon heller. Dansa gillar hon så de

Nej tjejen har ingen bakgrund inom nöjesindustrin i Pattaya hon flyttade dit med sin mor och sin falang styvpappa.
Hennes styvpappa har varit gift med hennes mor i 25+ år,dock ej svensk. Dom är från Isaan från början dock.

Tycker det låter som om du kommer få en bra och trevlig vistelse. Pattaya är en bra stad. Inte svårt att välja inriktning och nöje där. Själv gillar jag inte städer men någon kväll då och då i Pattaya brukar vara trevligt. Lycka till nu och berätta gärna hur det gick. Bilder vill vi gärna se :)
 
Självklart kommer jag att uppdatera och berätta och visa bilder från min resa.
Det är det minsta jag kan göra som tack till alla som gett mig råd och tips här.

En del krav har ju tjejen förstås, nr 1 är att jag måste få en genomgång av att prova olika sorters isaan mat,det är hon noga med.
Får se om jag härdat mig själv tillräckligt för att äta så stark mat som hon föredrar.


Odla chili är en hobby jag haft i flera år och självklart äter jag den med.
Just nu försöker jag få i mig Carolina Reaper chili som jag plockat frukter från, men den är verkligen inte lämplig i maten.
Thaichili har jag ätit dom flesta sorter och använder det dagligen,dock i lite mindre mängd än henne eftersom jag gärna känner smaken av resten med inte bara hettan.

Och jag ska självklart träffa hennes familj med och det kan säkert bli nån eller några övernattningar hos dom med.
Det är väl mer hennes mors önskan och inte tjejens haha men det ställer jag upp på.

Nej jag tror det kan bli ett litet och spännande äventyr av detta i slutändan.
 
Självklart kommer jag att uppdatera och berätta och visa bilder från min resa.
Det är det minsta jag kan göra som tack till alla som gett mig råd och tips här.

En del krav har ju tjejen förstås, nr 1 är att jag måste få en genomgång av att prova olika sorters isaan mat,det är hon noga med.
Får se om jag härdat mig själv tillräckligt för att äta så stark mat som hon föredrar.


Odla chili är en hobby jag haft i flera år och självklart äter jag den med.
Just nu försöker jag få i mig Carolina Reaper chili som jag plockat frukter från, men den är verkligen inte lämplig i maten.
Thaichili har jag ätit dom flesta sorter och använder det dagligen,dock i lite mindre mängd än henne eftersom jag gärna känner smaken av resten med inte bara hettan.

Och jag ska självklart träffa hennes familj med och det kan säkert bli nån eller några övernattningar hos dom med.
Det är väl mer hennes mors önskan och inte tjejens haha men det ställer jag upp på.

Nej jag tror det kan bli ett litet och spännande äventyr av detta i slutändan.
All Isaan mat är inte stark , i alla fall min fru som är Isaankvinna tycker inte om stark mat , mycket örter som ger smak använder hon , en chili kanske för oss två , Jag tror inte att stark chili är så nyttigt för magen , vissa hävdar att det är rent skadligt ;) men döttrarna , dom skall ha stark , riktigt stark mat , kan jag inte äta , då vänder sig magen :):)55
 
Klarar frugan;) av det att ha dig så länge hemma:eek:

Jag blir ju hennes privatchaffis/leksak, jag får träna hårt på dagarna så jag klarar nattpassen så ska det nog ordna sig.
All respekt för de, likt dig, som jobbar med något de trivs med. Själv har vissa tråkiga händelser i år fått mig att tänka om lite vad det gäller livets värderingar och kvalitetstid med familjen.

/ SatanG
 
Jag blir ju hennes privatchaffis/leksak, jag får träna hårt på dagarna så jag klarar nattpassen så ska det nog ordna sig.
All respekt för de, likt dig, som jobbar med något de trivs med. Själv har vissa tråkiga händelser i år fått mig att tänka om lite vad det gäller livets värderingar och kvalitetstid med familjen.

/ SatanG
Bara bra @SatanG du är ung och har små barn att tänka på. Det är vigtigt att vara så mycket man bara kan med de när de är så pass unga och ungarna kommer att älska att ha pappa hemma oftare.
Bara "Go fore it"
 
 

Liknande trådar

A
Svar
322
Visningar
14 K
A
A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
A
Svar
14
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp