Resetips Hur du får med dig mycket toalettpapper på liten yta på din resa i Thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

Bangkok_Hilton

Gäst
Dasspapper!
Ta en halvfull dassrulle och tryck ut kartongröret som är i mitten. Sen kan du trycka ihop resten o få plats med i en kasse/handväska/påse/ficka el dyl. Detta skaffar jag redan i Sverige, men nuförtiden uppskattr jag deras "rump-duschar" o önskar att vi också hade dem i Sverige, för det känns som om man inte blir helt ren om man inte får tvätta sig i vatten varje gång.
Men det finns thai-toaletter som inte ens har vattendusch och jag minns i början när jag var i Thailand, att jag alltid bar med mig en mjuk dassrulle på detta sätt...
 
Farsan hade med sig kudde och va påväg att ta med sig toapapper första gången, man kan ju garva åt eländet men nu e han en gammal räv på temat thailandsresa så han har en packlista som han förfinar lite varje år... Finns inte en pryl han saknar sedan kaffet räcker till sista droppen och kaviaren och osten likaså... Jag e inte lika noga med det där, saknar jag något tar jag bara med det nästa månad... 555 ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
322
Visningar
14 K
A
A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
 
Tillbaka
Topp