Jobbig resa

 
A

Anonym

Gäst
Fy FN vilken jobbig resa .Ungar på flyg skall sövas .eller sova deras målsmän och ge barnen det som vill ha .framme igår vid 1400 .trött och stel i kroppen idag .Hållt på med bilen idag .ingen bromsvätska i behållaren i februari.fyllde på då .nu samma nivå .måste lufta ur systemet.Undrar vem som behövde min bromsvätska :oops:.finns ingen annan förklaring tyvärr .varmt som sjutton 32 grader .men är ju inte van .ta en kort middagsnap är inte fel .gumman städat som en galning nu i 10 timmar minst
 
Fy FN vilken jobbig resa .Ungar på flyg skall sövas .eller sova deras målsmän och ge barnen det som vill ha .framme igår vid 1400 .trött och stel i kroppen idag .Hållt på med bilen idag .ingen bromsvätska i behållaren i februari.fyllde på då .nu samma nivå .måste lufta ur systemet.Undrar vem som behövde min bromsvätska :oops:.finns ingen annan förklaring tyvärr .varmt som sjutton 32 grader .men är ju inte van .ta en kort middagsnap är inte fel .gumman städat som en galning nu i 10 timmar minst
:-[:-[:-[
 
Fy FN vilken jobbig resa .Ungar på flyg skall sövas .eller sova deras målsmän och ge barnen det som vill ha .framme igår vid 1400 .trött och stel i kroppen idag .Hållt på med bilen idag .ingen bromsvätska i behållaren i februari.fyllde på då .nu samma nivå .måste lufta ur systemet.Undrar vem som behövde min bromsvätska :oops:.finns ingen annan förklaring tyvärr .varmt som sjutton 32 grader .men är ju inte van .ta en kort middagsnap är inte fel .gumman städat som en galning nu i 10 timmar minst
Varför ska ungar sövas??
 
Pumpen fixad .förra var pumphuset trasigt på .tog den elmotorn .bytte den och kablaget .nu snurrar den igen .ett tag .funderar på en som jag kopplar in på rörsystemet då vi är här .sen låser in den när vi åker .
 
Fy FN vilken jobbig resa .Ungar på flyg skall sövas .eller sova deras målsmän och ge barnen det som vill ha .framme igår vid 1400 .trött och stel i kroppen idag .Hållt på med bilen idag .ingen bromsvätska i behållaren i februari.fyllde på då .nu samma nivå .måste lufta ur systemet.Undrar vem som behövde min bromsvätska :oops:.finns ingen annan förklaring tyvärr .varmt som sjutton 32 grader .men är ju inte van .ta en kort middagsnap är inte fel .gumman städat som en galning nu i 10 timmar minst
Bromsvätska är ju rätt dyrt... :laugh:
 
Har du aldrig fått lida av småbarn som för ett jävla liv en hel resa?

Jag flyger hellre via ett pyamasland än att flyga direkt och få resan förstörd av griniga ungar!
Så du har inte varit barn själv då eller har barn Så om du hade små barn och skulle åka då skulle du söva ner dom under hela resan då ??
 
Kan vara svinjobbigt .luktar skit och ett jävla bråk och gap i 6 timmar .sen lungt .tror de gav dem nåt:)

Varför löser folk inte "problemet" istället för att gnälla. Snålhet eller dumhet? :)

cq5dam.web.1920.1920.png


/ SatanG
 
Visst har jag barn och jag har själv varit barn men inte så jävla korkad att jag har haft små barn med på långflygning!

Var har jag påstått att jag skulle söva barn??
Du svarade ju på min fråga om varför barn skulle sövas så då tar jag för givet att du håller med om dom som vill att barn ska sövas Varför är det korkat att flyga långt med små barn Så alla med små barn dom skulle inte få flyga till Thailand då menar du ??
 
Du svarade ju på min fråga om varför barn skulle sövas så då tar jag för givet att du håller med om dom som vill att barn ska sövas Varför är det korkat att flyga långt med små barn Så alla med små barn dom skulle inte få flyga till Thailand då menar du ??

Som jag skrev så flyger jag hellre via ett pyamasland än att flyga direkt med Thai för att få en tystare och lugnare flygning.

Tycker du att barn som skriker större delen av en flygning har det bra?
 
 

Liknande trådar

A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
A
Svar
14
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp