Köpa ny TV i Thailand

Har man en vanlig smart-tv behövs det ingen box. Kör själv bara abonnemang på smart-tv, funkar kanon. Har lagt in samma abb även på laptoppen om man rör på sig.
Kollar inte så ofta då jag har småbarn så det räcker med ljudkällor men finns där när jag vill. Rullar mest lite Disney eller barnkanaler till dom, möjligtvis lite Discovery Investigation till en annan men det verkar finnas mer sport än vad jag behöver iaf.
https://www.overboxtv.com/channels/

/ SatanG

Tack för tipset!

Vad jag förstått så blir smart-TV:n snabbt gammal och då ska det vara bättre med box eller köra via dator.

Några av mina grannar här i byn har snackat om boxar för mellan en 5-hundring och en tusing och abb för några hundra, ska få besked om detta i nästa vecka.

När jag pratade med sambon om att skaffa box och plocka ner antennen så sa hon nöjt: då slipper vi fågelskiten på taket....

Tack för tipset!

Vad jag förstått så blir smart-TV:n snabbt gammal och då ska det vara bättre med box eller köra via dator.

Några av mina grannar här i byn har snackat om boxar för mellan en 5-hundring och en tusing och abb för några hundra, ska få besked om detta i nästa vecka.

När jag pratade med sambon om att skaffa box och plocka ner antennen så sa hon nöjt: då slipper vi fågelskiten på taket....

Själva tv n då, jag skulle varna om LG, kanske är jag helt fel ute men har många bekanta som har haft samma fel på sina ld tv. Själva displayen bränns, det blir bar massa solar som efter en tid blir totalt olidligt att titta på.
Har dykt in i detta för vi råkade få samma problem med LG tv i Phrae.
Mycket möda har gett i min hand att två märken som inte alls har detta problem är Philips och Sony.
Vill bara säga att detta är inget facit utan mina iakttagelser och svar på frågor från reparatörer. En sol tv går i te att fixa med rimliga pengar.
Tacksam om någon har facit i ämnet.

Liknande trådar

A
Svar
25
Visningar
3 K
A
S
Svar
6
Visningar