Varför man inte ska köpa boende i Thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Få inte mardrömmar nu inatt andrejsdenruskige.
555
Du blev precis erbjuden att ha Baboo som din överordnade.
:)
 
"BaBoo " sa:
Måste du sitta på huvudkontoret i Stavanger nu då?

Själv har jag aldrig någonsin fått någon permiteringsvarsel och inte denna gången heller, men klart att om vi för få kontrakt så lär man bli nedpetad till förman igen. Skiter iofs vad jag jobbar med (nästan) så länge jag får hyffsat betalt.

Du får fixa dig nåt ärende ut på "min" plattform så jag får köra lite med dig ;)

Haha, passa dig så att det inte går som det gör på de andra ställena där ingenjörerna kommer ut.
Produktionsfolket blir bortpetade och engineering tar över hela ruljansen.

Tror inte jag behöver jobba på huvudkontoret. Finns oftast en massa projekt där man behöver städa upp saker och ting.
 
"Neman " sa:
Få inte mardrömmar nu inatt andrejsdenruskige.
555
Du blev precis erbjuden att ha Baboo som din överordnade.
:)

Nja, jag tillhör en annan avdelning. Möjligtvis skulle jag jobba antingen till höger eller vänster om honom. Jag skulle inte ha några problem att jobba under honom oavsett.
Så länge jag tjänar bättre så kan jag t.o.m gå ut och jobba fysiskt. ;)
 
"andrejsdenruskige " sa:
Nja, jag tillhör en annan avdelning. Möjligtvis skulle jag jobba antingen till höger eller vänster om honom. Jag skulle inte ha några problem att jobba under honom oavsett.
Så länge jag tjänar bättre så kan jag t.o.m gå ut och jobba fysiskt. ;)

Aha Ni verkar ju vara som katt och hund här.....om du förstår hur jag menar...
:)
 
"andrejsdenruskige " sa:
Nja, inte mer katt och hund än någon annan.
Självklart hugger man ibland och får lite hugg. Men det kan man nog ta.

Nja jag tycker om ruskpricken (även om han har högre lön än mig) :) ;)
Men kommer då och då nån ingenjör o reder upp allt skit jag ställt till med, men jag skapar i alla fall jobb till oss svenskar :)
 
"BaBoo " sa:
Nja jag tycker om ruskpricken (även om han har högre lön än mig) :) ;)
Men kommer då och då nån ingenjör o reder upp allt skit jag ställt till med, men jag skapar i alla fall jobb till oss svenskar :)

Nu går ni väl på underhåll så ni lär nog slippa mig, eller någon annan ingenjör, om ni inte har några småprojekt på sidan om.
Tror vi har några gubbar på A & C
 
"Långeman " sa:
Babbo är ju "Hästen Legolas" har ni inte fattat det ännu, alla forums stora "troll"
Nä du har fel.
Efter har följt Lego samt hans oliga nick under ett antal år, så har du fel.

Babbo, är en person som är väldigt ärlig. Om jag arbetet nära honom med den kunskapsbas jag har nu, så skulle jag kalla honom för en streber.

Så genomför honom inte med Lego som är en loser sm försöker att genom internet att försköna sin verklighet, för att överleva.
 
"Golden " sa:
Nä du har fel.
Efter har följt Lego samt hans oliga nick under ett antal år, så har du fel.

Babbo, är en person som är väldigt ärlig. Om jag arbetet nära honom med den kunskapsbas jag har nu, så skulle jag kalla honom för en streber.

Så genomför honom inte med Lego som är en loser sm försöker att genom internet att försköna sin verklighet, för att överleva.


Det har du rätt i, det stämmer in på båd555 5555 555
 
Det här var nog rekord på forumet i offtopictråd första inlägget handlade om trådens rubrik se OT 55555.
 
"Jonas " sa:
Det här var nog rekord på forumet i offtopictråd första inlägget handlade om trådens rubrik se OT 55555.


Tänkte på det då jag skrev förra inlägget, du har så rätt Jonas, ha de gott på sjön, nu har det väl slutat blåsa. Mer OT då vi ändå är igång 555 555
 
"pb " sa:
Varför snackar du lön och tillgångar så mycket?

Vet inte om jag snackar lön eller tillgångar speciellt mycket.
Var någon gång i något sammanhang jag berättade hur jag jobbade (2-4) och vad ungefärliga lönen var och då blev det en hel hög med kommentarer som menade på att jag ljög och var mytoman osv..

Men krävs nog inte så mycket efterforskningar för att finna ut att vi är tusentals personer som jobbar 2-4 på Nordsjön och att min lön tillhör bland de lägsta.

I vilket fall så är jag anonym (ruskpricken vet iofs vem jag är) så förstår inte poängen med att ljuga om vare sig jobb, jobbtider, löner eller nåt annat?? Oavsett vad jag skriver eller vad andra skriver så är ju mitt liv och leverne detsamma.
 
"Långeman " sa:
Babbo är ju "Hästen Legolas" har ni inte fattat det ännu, alla forums stora "troll"

Inte för att jag har något emot Legolas men han och jag är inte samma person. Om du söker lite på diverse thaiforum så kan du nog finna inlägg från mig från 2007 skulle jag tro.
 
"BaBoo " sa:
Inte för att jag har något emot Legolas men han och jag är inte samma person. Om du söker lite på diverse thaiforum så kan du nog finna inlägg från mig från 2007 skulle jag tro.

Jag känner inte dig IRL men kan ändå intyga att du har rätt.
Du är en av ett fåtal som vill och vågar ha samma nick på de olika forumen.
Karma för det :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
877
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar
3 K
anonymous
A
G
Svar
42
Visningar
10 K
A
 
Tillbaka
Topp