Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Måste du sitta på huvudkontoret i Stavanger nu då?
Själv har jag aldrig någonsin fått någon permiteringsvarsel och inte denna gången heller, men klart att om vi för få kontrakt så lär man bli nedpetad till förman igen. Skiter iofs vad jag jobbar med (nästan) så länge jag får hyffsat betalt.
Du får fixa dig nåt ärende ut på "min" plattform så jag får köra lite med dig
Haha, passa dig så att det inte går som det gör på de andra ställena där ingenjörerna kommer ut.
Produktionsfolket blir bortpetade och engineering tar över hela ruljansen.
Tror inte jag behöver jobba på huvudkontoret. Finns oftast en massa projekt där man behöver städa upp saker och ting.
Nja, jag tillhör en annan avdelning. Möjligtvis skulle jag jobba antingen till höger eller vänster om honom. Jag skulle inte ha några problem att jobba under honom oavsett.
Så länge jag tjänar bättre så kan jag t.o.m gå ut och jobba fysiskt.
Nja, jag tillhör en annan avdelning. Möjligtvis skulle jag jobba antingen till höger eller vänster om honom. Jag skulle inte ha några problem att jobba under honom oavsett.
Så länge jag tjänar bättre så kan jag t.o.m gå ut och jobba fysiskt.
Nja jag tycker om ruskpricken (även om han har högre lön än mig)
Men kommer då och då nån ingenjör o reder upp allt skit jag ställt till med, men jag skapar i alla fall jobb till oss svenskar
Nja jag tycker om ruskpricken (även om han har högre lön än mig)
Men kommer då och då nån ingenjör o reder upp allt skit jag ställt till med, men jag skapar i alla fall jobb till oss svenskar
Nu går ni väl på underhåll så ni lär nog slippa mig, eller någon annan ingenjör, om ni inte har några småprojekt på sidan om.
Tror vi har några gubbar på A & C
Vet inte om jag snackar lön eller tillgångar speciellt mycket.
Var någon gång i något sammanhang jag berättade hur jag jobbade (2-4) och vad ungefärliga lönen var och då blev det en hel hög med kommentarer som menade på att jag ljög och var mytoman osv..
Men krävs nog inte så mycket efterforskningar för att finna ut att vi är tusentals personer som jobbar 2-4 på Nordsjön och att min lön tillhör bland de lägsta.
I vilket fall så är jag anonym (ruskpricken vet iofs vem jag är) så förstår inte poängen med att ljuga om vare sig jobb, jobbtider, löner eller nåt annat?? Oavsett vad jag skriver eller vad andra skriver så är ju mitt liv och leverne detsamma.
Inte för att jag har något emot Legolas men han och jag är inte samma person. Om du söker lite på diverse thaiforum så kan du nog finna inlägg från mig från 2007 skulle jag tro.
Inte för att jag har något emot Legolas men han och jag är inte samma person. Om du söker lite på diverse thaiforum så kan du nog finna inlägg från mig från 2007 skulle jag tro.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.