När köpa höstens resa

Och vilka andra alternativ finns det?
Finns många alternativ till både bättre pris, bättre service och bättre flygtider.
Direktflyg med Thai eller Norwegian, billigare biljetter med Air China, Turkish eller bättre service med Qatar, Emirates och Singapore Airlines.
Stor valfrihet finns.
Nya spännande aktörer med bra flygtider och bra priser har startat upp linjen som Oman Air och Air India från Arlanda.

Vi åker Thai igen i augusti som dock har blivit mycket sämre och jag tittar på flera andra alternativ för kommande resor.

Finns många alternativ till både bättre pris, bättre service och bättre flygtider.
Direktflyg med Thai eller Norwegian, billigare biljetter med Air China, Turkish eller bättre service med Qatar, Emirates och Singapore Airlines.
Stor valfrihet finns.
Nya spännande aktörer med bra flygtider och bra priser har startat upp linjen som Oman Air och Air India från Arlanda.

Vi åker Thai igen i augusti som dock har blivit mycket sämre och jag tittar på flera andra alternativ för kommande resor.
Hittar du bättre priser med Thai än Finnair ?? Inte gjorde jag det i alla fall ... Sen har Thai som du säger blivit sämre och sämre

Sanning med modifikation. Åtminstone tidigare fick man ha 20 kg inrikes och 30 utrikes med Thai. Men ingen avgift då för 10 extra kilo. Köper man biljett med Norwegian på Ticket ingår 2 väskor (40 kg) samt mat.

Frugan ville faktiskt åka med baggarna men ingen flexibilitet på dagar överhuvudtaget om man vill flyga direkt.
Ni bor ju även på fel ställe i landet , bor man hyfsat nära Arlanda blir det lättare , så är det förvisso

Då var det klart , den 16e Oktober ner samt den 8 april tillbaka Absurdistan igen kostnad med 2 vuxna samt extra väska och sittplatser 15900 sek . tillkommer sen hunden med kr 6000 , surt sa räven ;)

Hittar du bättre priser med Thai än Finnair ?? Inte gjorde jag det i alla fall ... Sen har Thai som du säger blivit sämre och sämre
Ofta hittar jag bättre priser med Thai än Finnair. Mest beroende på när man söker och vilka tider på året man reser.
Byte av en enda resdag kan göra flera tusen.
Senaste resan blev Manila-Arlanda TOR 6 juni - 29 augusti 5780kr/person med Thai när Finnair låg på 7800kr/person.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
937
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar