Norwegian nya tider

Problemet är ju att man inte hunnit köpa ett SIM kort då och jag tycker det gratis WiFi på flygplatsen är lite sådär ... jag skulle nog inte vilja göra en betalning med kort på det WiFi.

Jag skulle göra som Jonas skrev, boka 13:00 flyget och slippa stressa, det är ju semester ...
Så kan det va nu kommer ju dottern hem på måndag å har då med sig mitt thaisim så lite lättare då för mig

Senast redigerad av en moderator:
Problemet är ju att man inte hunnit köpa ett SIM kort då och jag tycker det gratis WiFi på flygplatsen är lite sådär ... jag skulle nog inte vilja göra en betalning med kort på det WiFi.

Jag skulle göra som Jonas skrev, boka 13:00 flyget och slippa stressa, det är ju semester ...
Blir nog sa ,om det inte landar 6,55 som det gjorde idag ,da hinner man galant

Sjalv har jag tva st Sim kort i min tel ett Thaikort samt ett Svenskt:)bara att dla om pa Arlanda samt sen sla pa tel pa Suwan :thumbsup:

Men är det thailändska fortfarande aktivt?
Inga problem ,varfor skulle det inte vara det ,har haft det i fem ar ,testa det haromdagen , gumman ringde pa det fran sin Svenska , och det funkar till och med nar jag ar i sverige ,det ar reggatt tva ggr i Thailand hos Ais

Många flygbolag stänger onlinebokning 4 timmar före avgång och då går det bara att köpa över disk på flygplatsen.
Det kan vara värt att kolla upp.

De skriver ju det ,Dy.... sen nasta dag nar man kollar sa har de flugit 747an ,markligt
Flighten heter alltid DY sen kan ju vamos operera flighten, man vet aldrig innan man sitter på planet vad det blir och i värsta fall inte ens då om nåt skit pajar.

Har man kolla på rotationen och vet att inkommande från USA är på väg så är det större chans att få Nightmare linern.

Men nu måste de ha kört in det mesta av förseningarna så om du får en 747 kan du räkna med massor av plats! Ta en egen rad! En 4a i mitten!

Damen följde ju dottern till bkk höll ej på få nån biljett tillbaka till kkc när hon skulle boka på plats fanns bara 2 platser med 3 planet idag å fick betala 3700 bht var visst fullt från don muang med verkar va en riktig flygdag idag

Damen följde ju dottern till bkk höll ej på få nån biljett tillbaka till kkc när hon skulle boka på plats fanns bara 2 platser med 3 planet idag å fick betala 3700 bht var visst fullt från don muang med verkar va en riktig flygdag idag
3700 thbt 15,00 ,fran Don Mueng?Hur sag det ut fran Suwan, vet du det,vilket bolag ,verkar vars en blasning ,hittar inga sadana priser,kanske flog hon premium ,eller hojer de priserns vid fullbelagda plan

15,00 ,hur sag det ut fran Suwan, vet du det

Det var från suvan var fullt från 10 planet å framåt förutom 2 platser dom försökte då hitta mått från don muang men var lika där, konstigt måste va nått speciellt brukar väl aldrig va fullt kan prova ringa höra mer om du är orolig men måste varit nått speciellt idag

Hmm kopte just med Thai Smile kl13,00 1500 thbt,fran Suwan ,fanns tva platser kvar nar jag kopte

Liknande trådar

Tillbaka
Topp