Visum till Thailand

På biljetten står det hemresa 31 jan
Not Valid After 03DEC
Så då kan jag skriva 60 dagar på visumet för att biljetten är ombokningsbar

Tack för länken

Nä personnumret har du redan fyllt i, det står Travel document ovanför och passnummret har du fyllt i, kanske kan vara biljettnumret eller så är det inresepaperets nummet som du fyller i på planet? Jag kommer inte ihåg då jag sökte mitt kort 2003

Senast ändrad:
Nä personnumret har du redan fyllt i, det står Travel document ovanför och passnummret har du fyllt i, kanske kan vara biljettnumret eller så är det inresepaperets nummet som du fyller i på planet? Jag kommer inte ihåg då jag sökte mitt kort 1999
Kollar jag i passet så är personnumer = identification no
Personnumer har jag inte fyllt i bara passnummer det måste vara person nummer

Så här ser sidan ut

I personal info står det birthday på rad 6 och under Travel doc - identification no, men står det så i passet så skriv in personnumret där också, är det fel så lär dom kontakta dig på ett eller annat sätt

image.jpg

Jag skrev mitt person nummer sen kom jag vidare så jag kunde skriva ut kortet
Ska jag nu ringa thai airway så jag får poängen på kortet?

Jag skrev mitt person nummer sen kom jag vidare så jag kunde skriva ut kortet
Ska jag nu ringa thai airway så jag får poängen på kortet?
Du måste klucka på Agree så lär dom få uppgifterna , så att du får hem ett kort i brevlådan, på kortet står ditt nummer som du senare säger till dom,

Då kan du prova att ringa dom imorgon...AA01234 eller så antar jag att det står, gör det det så är det bara att ringa i morgon

Du visar upp membership nummret när du checkar in på flygplatsen så registrerar dom det, om du inte fått kortet innan då visar du upp kortet.

Man kan också göra så här

How to claim missing miles

All mileage claims can be accepted within 180 days after the activity dates

Man kan också göra så här

How to claim missing miles

All mileage claims can be accepted within 180 days after the activity dates

Tror det är lättare att visa upp det i inkeckningsdisken eller när man bokar/ändrar biljett

Thai är Star alliance medlem så du kan även registrera poäng från andra flygbolag som är med i Star alliance.
bästa är att ha medlemskort i det flygbolag du tror du kommer flyga mest med och registrera alla poäng från dom olika bolagen där.
Star alliance, har jag Luft Hansas Miles and More kort och i den kedjan som KLM, Brittis airways, Air France m.m. tillhör har jag flying blue.

Så du får mest möjliga poäng på ett kort, sitter man och splittar upp ett kort per bolag kan det ta ett bra tag innan man får ihop poäng att räkna med.

Liknande trådar

A
Svar
236
Visningar
51 K
Raderad medlem 8711
R

Tillbaka
Topp