Flytta till Sverige.

Tror inte man behöver flytta så långt från centrum för att få ett lungt område Ni har dessutom bra buss och tåg förbindelse. Har alltid bott ca 2 mil från Umeå och haft heltids jobb även min fru, inga problem
Två mil från centrum är för mig fortfarande Stockholm eller Stor-Stockholm som det brukar kallas.

Vill man inte fatta vad jag menar blir det såna svar:cool:
Det är nog du som inte fattar.
Flyttar man 2mil ut från Stockholms centrum så landar man i dom sämsta områdena.
Och där är det allt annat än lugnt och trevligt.
Du kan inte jämföra Umeå med Stockholm där det bor ett par miljoner personer.
Det blir som att jämföra ett plommon med en pumpa.

Man har det allt bättre här, i Sverige hade man ju bara suttit inomhus nu, inga sköna morgonpromenader, inget direkt att göra mer än jobba med nåt eller kolla på tv.

20241124_161646.jpg

Hvor er den beste staden å bo i Sverige ,Tidaholm , Billige legenheter og hus , mange Thai-damer og m .m

Bästa och sämsta kommunerna oavsett hur gammal man är och med mer vedertagna jämförelseparametrar:

”Tidningen Fokus har, tillsammans med Infostat, gjort sin årliga rankning av de bästa svenska kommunerna att bo i. Högst upp i år kommer Umeå – allra längst ner kommer Tanum i Västra Götaland.

Nio faktorer vägs in i mätningen, däribland privatekonomi, utbildning, infrastruktur, vård och trygghet.”

Liknande trådar

T
Svar
153
Visningar
13 K
Anonym
A
S
Svar
123
Visningar