Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är ju precis så jag tänker Phonta.
Den här "tjejen" är 45 år, ser visserligen riktig bra och betydligt yngre ut men fortfarande 45 år. Jag har faktiskt ställt henne mot väggen ang lönger och pengar och hon är riktig ångerfull så jag ska faktiskt ge henne en chans till.
Men ett 10 tal brudar är inte riktigt halva Thailand
Samma erfarenhet som jag har säg till att detta är vad jag tänkt mig och dina ramar ... tror de lyssnar utvärderar och kommer det från farangen och han håller det känner de sig trygga och lyckliga (om det nu inte vad för lite).
Helt rätt tycker jag Janne, det du säger. Men om det handlar om folk som är "gnetar" med sina kulor, så kanske de små liven inte är riktigt lyckliga, och de vill ju inte ta saken på riktigt allvar, om inte den snåla falangen tar det på allvar.
Helt sant, vill till att inte dölja lägga fakta på bordet, så här har jag tänkt med våra liv ... Inte undanhålla utan göra klart att det som blir över (om det nu blir det) ska räcka till ...
Oavsett vad jag nu tjänar så har jag satt en budget på 75.000/mån som ska räcka till rubbet inkl boende och försäkringar. Det ska 2 pers kunna leva gott på även i städerna kring bkk. Känner mig inte ett dugg snål med det.
Jag tänker inte bränna alla mina slantar och bli en fattig pankis.
Jag litar inte ett skit på att det finns nåt kvar i Sveakistan till mig när den dagen kommer.
Å jag vill inte ha en tjej som tror att det finns överflöd i påsen och som hoppas på ett liv i sus å dus med mig, då är hon fel ute. Jag tänker leva precis som jag gör i Svedala, dvs jäkligt gott, men jag springer inte på krogen å ringer i klockan titt som tätt eller köper dyra presenter till damerna.
Det finns andra pajasar som gör och vill hon ha en sån så får hon leta vidare.
Sen hängde jag upp mig jäkligt mycket på det här med lögnerna, funkar inte alls för mig med nån som ljuger i en relation, utan tillit kan det kvitta fullständigt.
Men nu säger hon att hon kan leva på ris, vatten o kärlek bara jag inte lämnar henne så nu e vi på banan igen ;D
Å för att återgå till tråden så skiljer det 3 år mellan oss
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.