Nu har det blivit lättare att ladda upp bilder via mobilen

 

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Vi har fått en uppdaterad programvara som ska göra det både snabbare och lättare att ladda upp bilder från mobilen. Tidigare användes en annan teknik som byggde på flash och det fungerade inte alltid så bra. Nu ska det vara åtgärdat så prova gärna att ladda upp en bild i denna tråden.

:wai:
 
20170119_083229.jpg

Klar förbättring:thumbsup::)
 
Jo bor man inte vid havet så saknar man det, lockar väl lika mycket för dig som för Svennarna som sitter å glor i Apollos katalog hemma.

Ja antagligen, i alla fall nånting ditåt.. Men tyvärr så har inte Bangkok så många badmöjligheter, inte mer än swimmingpools kanske..
 
Jo bor man inte vid havet så saknar man det, lockar väl lika mycket för dig som för Svennarna som sitter å glor i Apollos katalog hemma.
Men bor man vid havet så går man aldrig dit.
Nä tror mer på att den som bor en bit ifrån havet njuter mer av det när han väl besöker det.
Själv är man sällan där nuförtiden, var mer en kul grej i början, nu mer va ska man där och göra.
När man bodde en bit ifrån va det kanon att få komma till stranden ibland nu bara uttjötat ;)
 
Men bor man vid havet så går man aldrig dit.
Nä tror mer på att den som bor en bit ifrån havet njuter mer av det när han väl besöker det.
Själv är man sällan där nuförtiden, var mer en kul grej i början, nu mer va ska man där och göra.
När man bodde en bit ifrån va det kanon att få komma till stranden ibland nu bara uttjötat ;)
Vi går dit ett par ggr/mån med kompisar, trevligt att umgås på stranden och fläktar alltid gott.
 
Kan fortfarande inte ladda upp bilder här på forumet från min Microsoft Lumia 920 WP, har en j-kla massa bilder att dela med mig av. Måste fortsättningsvis ladda ner bilderna till datorn och sen gå online med datorn till forumet och därefter kan jag lägga upp bilden/bilderna jag vill dela med mig till er vänner.
 
Kan fortfarande inte ladda upp bilder här på forumet från min Microsoft Lumia 920 WP, har en j-kla massa bilder att dela med mig av. Måste fortsättningsvis ladda ner bilderna till datorn och sen gå online med datorn till forumet och därefter kan jag lägga upp bilden/bilderna jag vill dela med mig till er vänner.
Då ser vi fram emot denna händelse, ju förr desto bättre!
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
A
L
Svar
8
Visningar
1 K
zetterberg_88
Z
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp