Mr.Jo
Forumveteran
Usch vad tråkigt och jobbigt. Sånt händer ju så fort, från en sekund till en annan.
Jag råkade ut för två nära döden upplevelser i går. I en kurva tappade framförvarande bil sin last. Som tur fick jag stopp precis framför en stor träbock.
Senare fick en dåre för sig att han skulle göra en omkörning även att en buss skymde utsikten. Sp tjugo meter från mig får jag en mötande bil. Jag hann ut i dikesrenenen och han lyckades avbryta omkörningen.
Om inte hjärnan är död är han ju inte död. Har läkarna sett någon hjärnaktivitet. Svenska skicross stjärnan Anna Holmlund (tror jag hon heter) låg ju i flera månader i paket men har ju vaknat. Mikael Schumacher har väl fortfarande inte riktigt vaknat.
Svårt val och kan ju bli ett ekonomiskt beslut om ingen försäkring täcker.
Det är svårt att avgöra för stänger man respiratorn så dör han. Ingen synlig aktivitet på pojken, andra värden ok.
Läste en hel del om detta under veckan och förstår att föräldrarna har ett svårt val.
Nu råkar hon jobba som chef på en statlig inrättning så sjukhusvården är gratis för familjen. Fast vet inte hur länge det kan pågå.
Du har rätt trafiken här är rätt farlig, jag är själv totalkoncentrerad i trafiken.
Cyklar rätt mycket och man får verkligen passa sig.
Ändå tycker det har blivit något bättre på sista tiden. Övervakningskameror är riktigt bra, det börjar dyka upp lite här och var.
Det krävs mera övervakning helt enkelt för människor har inget samvete som säger att kör efter reglerna eller tror snarare att de flesta vet inget om trafikregler.
Kanske en värdekonflikt i sig.
Fick till det slutligen men det är svårt att följa trådets tema till hundra.
Senast redigerad av en moderator: