Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Instämmer att Leksand som är en sådan fin, anrik klubb väl hör hemma i SHL, dessutom har de supportrar som förgyller hockeyn i Sverige. Ett annat lag som jag önskar framgång är Tingsryd, som just nu ligger i botten och harvar.
Jag vet, men kunde inte hålla mig då jag läst i annan tråd om detta
Men för att hålla mig till ämnet, känns det fortfarande bra att VF vann igår
Undra vad killen vi träffade i baren drog in på 4-1 till VF som han tippat
Med andra ord jämnt spelat. Personligen hoppas jag att Malmö vinner över Linköping, som har börjat serien starkt.
6 matcher ikväll, och jag tror och hoppas att det blir som följer: 111222. Nu var jag lat, men kolla text tv så förstår ni.
Ska på föräldrarmöte i skolan nu.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.