SHL 2018/2019

Har inte bestämt vad jag skall titta på, blir en lugn kväll i afton.;)
20181117_202003.jpg
frugan sitter med tillresta släktingar och äter sukiyaki på altanen:)
Själv sitter jag med full ac, har varit 36° idag, så behöver svalka ner mig lite med Zero:p
@Krille ! HV får det tufft, men vinner i förlängningen;):)
Haha en som är inte van vid värmen.
Du gör rätt ta några zero .:p

Undrar om jag eller @eirkar är mest nervös inför kvällens drabbning?:p Men är nog rätt övertygad om att @Berralund sitter lugnt i sin soffa:), eller han kanske tom. ligger ner.:laugh: Vad Micke gör vet vi ju, och han lär inte tänka en sekund på SHL.:)
Hade gärna kollat hochey, men blir för sent.
Måste orka med morgondagen;)
Bara 1 vecka kvar, fy vad tiden går fort:rolleyes:

Om ett HV (hockeylag) skjuter 40 skott och bara gör 1 så undrar jag hur den knuten ska lösas upp:blank:. Otroligt besviken på HV efter snart halva grundomgången.:mad::(

Om ett HV (hockeylag) skjuter 40 skott och bara gör 1 så undrar jag hur den knuten ska lösas upp:blank:. Otroligt besviken på HV efter snart halva grundomgången.:mad::(
Ja det är faktiskt förvånande, det verkar inte som att skärpan är riktigt inställd. Redhawks har haft ett tufft spelschema med matcherna mot Bern, hoppas att tröttheten inte kommer imorgon. Det kan bli mycket folk, alla med mustasch får två gratisbiljetter. Dock inte jag, frugan la in sitt veto, vi skall sitta på familjeläktaren. 400 spänn för 4 platser är dock helt OK!

Stor dag idag, @Krille och jag skall göra upp! ;) Spänningen stiger redan, sömnsvårigheter. :) Om ca 12 timmar brakar det loss i Malmö Arena, tågbiljetterna är redan inhandlade. Hoppas att HV:s skärpa fortfarande är dåligt inställd.
Det sista du skrev håller jag inte med dig om, däremot det andra. Vaknade kl 04,30 så nu sitter jag på jobbet, allt för att tänka på något annat;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar