SHL 2018/2019

Känns egentligen bara bra efter gårdagens maratonmatch, all press på FBK i morgon, vilket jag tror passar HV perfekt.:)
Jaha @Micke.T;) är det inte bättre du sparar dina slantar till LOS, fast jag tror nog att de vinner mot Indianerna, och då får du ju lite pengar över till annat än is.;):laugh::D:D Hoppas även att SAIK vinner, så kvartarna blir lika jobbiga för alla.... Förutom Löklaget som kan börja fundera redan nu vilka de ska köpa till nästa säsong:(.. Bra jobbat LULEÅ:thumbsup:

Nollat i båda matcherna efter första perioden. Det blir en spännande eftermiddag framför tableten. Och jag skulle ge Redhawks betydligt lägre odds idag, tror på tisdagsmatch i Arenan.

Jag har redan gett upp hoppet. Inte lönt att kolla längre. Nu skall ett mirakel till för att vända detta. Är beredd att gratulera Frölunda till semifinalplatsen redan nu.
Frölunda har onekligen hittat formtoppen i rättan tid i år, vet inte när jag sett dom så bra som i detta slutspel:)
Nu får vi hoppas det håller i sig, HV får rycka upp sig om dom vill möta Frölunda i finalen;):D:D

Helt omöjligt för Frölunda och HV att mötas i finalen i år :p
Inte alls omöjligt, eftersom Luleå är det högst rankade laget (om HV slår ut FBK ) och det innebär att det blir HV (som är lägst rankat ) de får möta.
Så är det, och jag hoppas fortfarande på en final mellan Frölunda och HV, där Frölunda kommer ha hemmafördel.
Skulle det bli så kommer jag garanterat till Götet.:)

Inte alls omöjligt, eftersom Luleå är det högst rankade laget (om HV slår ut FBK ) och det innebär att det blir HV (som är lägst rankat ) de får möta.
Så är det, och jag hoppas fortfarande på en final mellan Frölunda och HV, där Frölunda kommer ha hemmafördel.
Skulle det bli så kommer jag garanterat till Götet.:)

Tänkte helt fel när jag bara kollade på slutspelssidan.

Ja det hoppas jag också nu!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0