SHL 2018/2019

Du kanske borde läsa fler av dessa trådar, så kanske du förstår sörlänningar bättre;):)
Men här är vi snälla, så vi har förståelse för dom som inte gillar hochey, den stora frågan är varför du beblandar dig med 12 åringar?:p
55555 @Boa52:D Om du inte är intresserad av hockey tycker jag du ska ut i din fina skog och hugga ner lite ishockeyklubbor;) till de som gillar denna sporten;););),,. För det är du väl bra på.. 5555 12-åringar, bästa idag:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:..... Jo jag vet att numera är en hockeyklubba inte av trä... Men kunde inte låta bli... Hur som haver Boa,, . Välkommen hit. Som @Micke.T skriver är vi snälla här. Och det är nog något som passar dig.:):wai:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
55555 @Boa52:D Om du inte är intresserad av hockey tycker jag du ska ut i din fina skog och hugga ner lite ishockeyklubbor;) till de som gillar denna sporten;););),,. För det är du väl bra på.. 5555 12-åringar, bästa idag:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:..... Jo jag vet att numera är en hockeyklubba inte av trä... Men kunde inte låta bli... Hur som haver Boa,, . Välkommen hit. Som @Micke.T skriver är vi snälla här. Och det är nog något som passar dig.:):wai:
Visst är vi snälla här och vi respekterar även dom som inte gillar hockey, en sport som har massor av supporters som är betydligt äldre än 12. Vem vet @Boa52 du kan kanske få ett nytt intresse och eftersom vi är snälla blir du absolut inte utvisad som i själva spelet. :)

HV möter DIF . Kommer säkert bli en jämn match,:thumbsup: där Stockholmarna får anses som favoriter, iaf. enligt mig, för det är bättre slå ur underläge:)
Dessutom så hoppas jag innerligt att Frölunda kan slå lökarna i deras arena, som ju inte är något vidare.;)
Så den ende av skribenterna här som lugnt kan luta sig tillbaka, och bara njuta av matcherna ikväll är @Boa52, vars lag har spelledigt.;):cool:

Jag fortsätter min ödmjuka linje och håller tummarna för Frölunda i afton, tufft borta mot köpelaget ;)
Ja, det blir nog en tuff match, 2 bra lag där lökarna verkligen har något att bevisa nu, finns ju inget att vinna eller försvinna, men jag vet att Växjöborna gärna vill vinna mot Sveriges framsida.... ooopps eller var det baksida. (skoj);):):D:laugh::laugh:
Nu tog HV ledningen:thumbsup:, och tyvärr även klökarna:thumbsdown:

HV möter DIF . Kommer säkert bli en jämn match,:thumbsup: där Stockholmarna får anses som favoriter, iaf. enligt mig, för det är bättre slå ur underläge:)
Dessutom så hoppas jag innerligt att Frölunda kan slå lökarna i deras arena, som ju inte är något vidare.;)
Så den ende av skribenterna här som lugnt kan luta sig tillbaka, och bara njuta av matcherna ikväll är @Boa52, vars lag har spelledigt.;):cool:
Skön seger, var rätt orolig av kanonaden tidvis med skott, men Reideborn visade klass.

Upp till bevis för HV ikväll när Rögle bara ska besegras,:rolleyes:, allt annat är åt hel....e.:mad:
Malmö får en tuff nöt att knäcka. DIF är väl den säkraste,, och till sist hur ska det gå för @eirkar s Brynäs som sparkat sportchefen,, vad nu han gjort för fel vid skrivbordet.;)

Liknande trådar

Topp