Tränar du något i Thailand?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Även när man är i Thailand vill man ju hålla sig i trim. Det är inte alla som är begåvade med en kropp som inte behöver hård träning.

Träningsutrustning brukar vara ganska sparsam och undermålig, ungefär som vår billiga hemgymutrustning. Man märker tydligt att den inte är tillverkad i ett land där motorvägen heter autobahn om man säger så. Det får bli armhävningar. Löparskorna har varit med på många resor men de brukar oftast bli liggande ouppackade :afro:

Ja ölhävning!! ;)

Allvarligt talat inte mycket men jag skall försöka skärpa mig till nästa gång. Men värmen talar emot några längre träningspass och något gym finns inte i byn.

Nej, jag tränar inget när jag är där. Men jag tränar inget här hemma heller.
Jag brukar promenera när jag är i LOS om det kan räknas in som träning kanske.

Vi promenerar ganska långt tidigt på morgnarna när man inte är bakis....

"b-tung " sa:
Vi promenerar ganska långt tidigt på morgnarna när man inte är bakis....
... och hur ofta blir det då ;)
Själv är det väl lite simning på sin höjd och går gör jag mycket men det är ju egentligen för varmt.
Sen skulle man ju träna mer hemma också, blir mest att springa runt med barnen.

Ni som bor i Thailand, hur tränar ni?

"Janne " sa:
... och hur ofta blir det då ;)
Själv är det väl lite simning på sin höjd och går gör jag mycket men det är ju egentligen för varmt.
Sen skulle man ju träna mer hemma också, blir mest att springa runt med barnen.

Ni som bor i Thailand, hur tränar ni?

Så gott som varje dag, sen så simmar jag också faktiskt! Har inga problem dagen efter......

Om man blir kvar i djungeln hade jag tänkt bygga mig ett litet gym, varit och kollat i en sportaffär i byn och där hade dom riktigt bra utbud på vikter, stänger, bänkar maskiner etc. och såg ut att vara bra kvalitets saker.
sen får det bli en swimmingpool och några varv i den på dagen. Men för tillfället är det dåligt med träning hemma, finns dessa utomhus gym överallt men där tänker jag inte träna.

"Jonas " sa:
Om man blir kvar i djungeln hade jag tänkt bygga mig ett litet gym, varit och kollat i en sportaffär i byn och där hade dom riktigt bra utbud på vikter, stänger, bänkar maskiner etc. och såg ut att vara bra kvalitets saker.
sen får det bli en swimmingpool och några varv i den på dagen. Men för tillfället är det dåligt med träning hemma, finns dessa utomhus gym överallt men där tänker jag inte träna.
Dessa utomhus gym är väl bra om man är det på morgonen eller kvällen när det inte är så varmt ... dock gillar inte jag grejen att alla står och tittar på ... vi har ju också en bit till närmsta (det närmsta jag sett ligger en timme bort med bilen, kan dock finnas närmare som jag missat)

Har ett sånt utomhusgym ca. 300 meter ifrån oss men det är ju det, vem vill träna när alla kan stå och titta på detta ligger vid skolan med så extra mycket publik så nej.

"Grannen Olsson " sa:
Även när man är i Thailand vill man ju hålla sig i trim. Det är inte alla som är begåvade med en kropp som inte behöver hård träning.

Träningsutrustning brukar vara ganska sparsam och undermålig, ungefär som vår billiga hemgymutrustning. Man märker tydligt att den inte är tillverkad i ett land där motorvägen heter autobahn om man säger så. Det får bli armhävningar. Löparskorna har varit med på många resor men de brukar oftast bli liggande ouppackade :afro:

Träna behövs inte med min vackra kropp ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp