M
Mike t d
Gäst

Men av erfaenhet vet jag att innan dina 2 första månader gått ut så gå till Immigration någonstans i närheten där du bor och ansök om en extra månad(det får du och betala naturligtvis) men sedan gör du samma sak med dom andra inresorna alltså när du utnyttjat dina 3 första månader så får du åka över och stämpla men du behöver bara gå in i Laos runt knuten och ut ur Laos sedan buss till Thailands gränsen och stämpla in igen!Sedan gör du alltså samma sak igen innan dom 2 månaderna gått på din andra inresa så besök Immigration så får du ju 1 extra månad till,sedan repeterar du bara det en 3:dje gång och på så vis får du ju 9 månader istället för 6!
Men jag har en fråga till ex,vis Legolas och det är att jag måste väl ha haft ett "NON IMMIGRATION" på 1 år för att kunna ansöka om ett "Immigration O Long toime stay visa" som man bara behöver rapportera till Polisen var 3:dje månad sedan förlänger man bara det hos Immigration någonstans där dom har Immigration ex,vis "UDON THANI" men man måste väl även bevisa att man har minst 800.000 Bath på Banken eller i något annat som kan lösas ut eller hälften 400.000 Bath och en inkomst på 35.000 bath/Månad!!! Stämmer detta?

Stämmer detta Legolas?
Mvh Mike t d!!!