Kentbra:,,,,,Gillar detta forum, även om det är mest folk fån norra Thailand här.
Men hittar inget vettigt från södra delen. Verkar vara mest turistsidor.
Så Chai Mai Forum är väl det som gäller.
En Karma poäng till dig för den kommentaren samt att du bidrog med snygga bilder som är ifrån Thailand ,,! Vi behöver mer folk som dig som är villig att bidra med egna erfarenheter och upplevelser samt bilder.Vi är inte starkare än den svagaste länken som bekant och förklaringen till att de är mest folk ifrån norra thailand här är av många skäl
Varför inte lägga upp en del på detta forum också ?
Vad gäller din ide om Hamburgare så är jag med på den iden också.Ett frasigt bröd med en lagom tjock burgare med tilsatser verkar vara en omöjlighet att tillverka för storföretagen som macbad/burger crap och kfchit.
De burgarna går med lätthet att pressa ihop till en köttbulle och svälja ned inom 10 sekunder-helt värdelöst smakupplevelse enligt mig.Med egen kunskap och vänner som bedriver hamburger restauranger så vet jag att det inte finns en ursäkt för en dålig smak utan bara en dålig tillagning/beredning oavsett pris.
Så om du en dag väljer att starta en bruger restaurang så kommer jag garanterat förbi och smakar,,,i förhoppning,,,den godaste burgaren i Thailand !
Lycka till och jag hoppas att du inte gör som de flesta, utan går vidare med din dröm och tanke till en verklighet