Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Enligt en del uppskattningar finns det väl ca 100 000 människor som vistas illegalt i Sverige. I EU upptäcker man årligen ca 900 000 människor som vistas där olagligt, hur många det egentligen rör sig om totalt spm vistas fär illegaltbhar man svårt att fastställa. Själv hag jag svårt att tolka detta som att man har "100 gånger mer kontroll' och mer krav på varje enskild individ än ex.vis Thailand.
Har du noll koll?
EU har väl en av världens striktaste krav och kontroller.
Thailand är ju bara att köpa en biljett och flyga rakt in, visa passet.
Ta sig som turist till Sverige både kostar i pengar och en hel del förarbete.
Innan familjen kom hit så reste exet och nuvarande på turistvisum, en hel del krav.
Fick lämna med ett självskrivet a4 förplanerat var vi skulle befinna oss och bo dag för dag och vad vi tänkt besöka.
Det är 25 år som jag reser till Thailand. Inget land är så mycket hit och dit som Thailand. Varenda år hittar de på något nytt. Jag är så less på röran.
Så avancerat är det inte tycker jag bara hålla lite koll, om det skulle behövas är det bara söka visum online. Jämfört är det väldigt enkelt mot förr då man skulle ta sig tex till konsulatet i Gbg.
Ja det finns väl rimligtvis knappast något behov av att få mer kontroll på dom utlänningar som vistas i landet än Thailand redan har, om man inte vill gå så långt som i forna Östtyskland där någon från Stasi ofta följde efter och kontrollerade mer eller mindre varenda besökare och höll koll på vad dom gjorde, vem dom besökte, talade med o.s.v.
Du kan ju stanna upp till 90 dagar här i Thailand utan att de behöver ha någon aning om var du befinner dig. Vet inte riktigt vad du insinuerar och blandar in Stasi?
Har du noll koll?
EU har väl en av världens striktaste krav och kontroller.
Thailand är ju bara att köpa en biljett och flyga rakt in, visa passet.
Ta sig som turist till Sverige både kostar i pengar och en hel del förarbete.
Innan familjen kom hit så reste exet och nuvarande på turistvisum, en hel del krav.
Fick lämna med ett självskrivet a4 förplanerat var vi skulle befinna oss och bo dag för dag och vad vi tänkt besöka.
Du har också noll koll IL och hans kompisar har låtit massa drägg rinna över gränsen och därför är Sverige ett skithål just nu. Har inget med turism att göra.
Du har också noll koll IL och hans kompisar har låtit massa drägg rinna över gränsen och därför är Sverige ett skithål just nu. Har inget med turism att göra.
Jag har nog koll tom suttit i fängelse för det 3 år när ung och yttrade våran rätt för vita. Gå du i din tro, jsg kan inte skriva min extremtro åt varken höger eller vänster, yttrar mig lite
Jag har nog koll tom suttit i fängelse för det 3 år när ung och yttrade våran rätt för vita. Gå du i din tro, jsg kan inte skriva min extremtro åt varken höger eller vänster, yttrar mig lite
Vill väl igentligen inte berätta pga dagens känsliga idioter men hur livet var innan 30 och dum i huvudet och kanske varför jag tänder till snabbt ibland
Problemet i Sverige.
Fan du är ju kriminell.
Nej.
Står här....
Om du går på rött ljus vid övergångställ så blir du dömd och sitter kvar.
Du blir klassad som kriminell men inte vilken typ av brott.
Frugan har 2 fortkörningar i arbetsförmedlingens register så hamnar hon i kattegori massmördare.
Enligt en del uppskattningar finns det väl ca 100 000 människor som vistas illegalt i Sverige. I EU upptäcker man årligen ca 900 000 människor som vistas där olagligt, hur många det egentligen rör sig om totalt spm vistas fär illegaltbhar man svårt att fastställa. Själv hag jag svårt att tolka detta som att man har "100 gånger mer kontroll' och mer krav på varje enskild individ än ex.vis Thailand.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.