Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förstår att du inte vill ha en veteran bil du är för LAT, Skriv nu inte en Ford. Oj läste en underbar med pengar skrev jag det det
är dina omskrivningar hela tiden du anklagade IL för det du och några till är Huva
Jag förstår vad du skriver fram till första kommatecknet. De du skriver sedan behöver nog någon översätta först.
Och nej att jag är inte vill ha en gammal Ford har inte med lathet att göra, utan rent förnuft. Jag hade själv en Ford eskort 80 talare i mina yngre dagar och har haft att göra med många andra Fordar i den tidsandan. Sämre skitbilar får man leta efter så skulle jag skaffa mig en veteranbil så skulle jag i alla fall inte skaffa mig någon Ford i den tidsandan.
Sedan kan man ju ha andra intressen än gamla bilar utan att vara lat.
Ha ha har sagt upp tv boxer ser aldrig på den så klarar mej med laptoppen nyheter och sånt Ok gratis kanaler på Tv är ok
Jag gör andra saker i mitt liv än spela på dator och titta på TV
Ha ha har sagt upp tv boxer ser aldrig på den så klarar mej med laptoppen nyheter och sånt Ok gratis kanaler på Tv är ok Jag gör andra saker i mitt liv än spela på dator och titta på TV
Hyr du en lägenhet för ca 10 tusen är väl det en fast kostnad
och har du lån, te.x för en bil fast kostnad man kan väl även
säga att mat kostnaden är en fast kostnad och försäkringar
kan räkna upp mycket som fast kostnad. Sen klockor är LYX
Visst räcker det. Det är många som har fru och barn. Är det där gränsen går så behöver man inte bry sig om fattigdom. Skaffa fru, 3 barn och en Ford, så är livet komplett.
Visst räcker det. Det är många som har fru och barn. Är det där gränsen går så behöver man inte bry sig om fattigdom. Skaffa fru, 3 barn och en Ford, så är livet komplett.
Ja, du kan knappast ha ett bra liv. En till unge behövs och din Ford måste bytas til något från början av 80-talet.
But pickisen mot en adoptivunge och en gammal Granada så kommer du att få uppleva eufori.
Ha ha har sagt upp tv boxer ser aldrig på den så klarar mej med laptoppen nyheter och sånt Ok gratis kanaler på Tv är ok
Jag gör andra saker i mitt liv än spela på dator och titta på TV
Jag tänker mest säkerhet vid sjukdomar/olyckor, alla bor ju inte i Sverige utan härnere kan det bli lite dyrare om det händer nåt.
Själv kör jag Mazda 2, nästan Tuk-Tuk alltså
Nej hon var inte försäljare utan var ansvarig för alla försäkringsärenden för 3 internationella storföretag.
jobbade för internationellt försäkringsbolag men hon var ansvarig bara för allt som rörde dessa företag och dess anställda.
Låter som hon var någon form av account mgr åt tre olika kunder hos någon form av försäkringsrådgivare / förmedlare i KL då. Samt att det låter på arbetsbeskrivningen som om hon överskattar sin betydelse i den rollen rätt brutalt med.
Nåja, är hon så högkvalificerad och varit så betydelsefull som du påstår är det knappast några problem att få ett nytt jobb eller bara fortsätta i den roll hon redan hade så det löser sig säkert närsomhelst.
Nä Mc Donald var väl mest känslan på alternativ dom hade, han sa att deras ekonomi var inte den bästa nu, försörja 2 stycken på en vanlig medellön i Sverige blir det ingen lyx på.
Då får väl hans kärring ta det jobb som erbjuds för att dra sitt strå till stacken men hon kanske för fin i kanten och inte vill bryta av en fingernagel om hon skulle gno med en tvättsvamp i en toastol eller ugn.
När jag jobbade som rörmokare så fick jag ofta reparera eller byta saker i boenden inför flytt och då hände det att kunden sa att nu är det bara den där jäkla städningen kvar, då sa jag att det kan nog min fruga fixa vilket många blev tacksamma över och tackade ja. Vid de tillfällena hände det ofta att jag hjälpte till kvällar och helger med flyttstädning men jag har ju aldrig varit rädd för att ta ett "skitjobb".
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.