Flytta till Sverige.

Det lilla utehuset var nybyggt.

Screenshot_20240515_110950_Chrome.jpg

Screenshot_20240515_110932_Chrome.jpg

Screenshot_20240515_110923_Chrome.jpg

Når man flytter til Sverige eller grannelandene med Thai fru , så er det viktig att man får seg arbeid , både svenske mannen og Thai fruen . Vist man ikke er så rik att man slepp arbeida , Se vedlegg : her er eitt stykke om Thai damer i Norge som arbeider , 63 % av Thai damerna arbeider i Norge ,

Her står det att , finne seg arbeid som passer til utdanningen , Har dei utdanning frå Thailand , så gjelder den ikke i Europa .

Du som budat 185.000 idag? Ser ut som en fin tomt även om huset i sig ser rätt jobbigt ut.
En del att ordna med huset ja, farsan har vart där och kollat idag så han har vart på plats, han är ju fd byggnadsarbetare så får ta hans ord.
Blir lite renovering om jag köper, farsan tar sig ann det när jag är i Thailand, blir väl 3 veckor om året med familjen i Sverige om vi köper det eller något annat.
Köper jag blir det Sverige i Juli, köper jag inte blir det Thailand i Juli.
Förutom renovering så ett sommartorp skall vara.
För familjen fortsatt lyxigare än byn.

En del att ordna med huset ja, farsan har vart där och kollat idag så han har vart på plats, han är ju fd byggnadsarbetare så får ta hans ord.
Blir lite renovering om jag köper, farsan tar sig ann det när jag är i Thailand, blir väl 3 veckor om året med familjen i Sverige om vi köper det eller något annat.
Köper jag blir det Sverige i Juli, köper jag inte blir det Thailand i Juli.
Förutom renovering så ett sommartorp skall vara.
För familjen fortsatt lyxigare än byn.
Och räddningen är internettäckningen. Utan den vore livet mer eller mindre slut, eller hur! ;)

Fast redan uppe i 200.000kr på budgivning, kanske väntar och kollar till hösten istället, folks köpsug brukar svalna då.

Jo under det är väl svårt att få, får se vad det lutar åt, jag har inte lagt bud än men ser att 3 andra som budar och är uppe i 235.000kr.
Kommer ju komma fler, vi får se, hade vart fint med ett litet torp iaf.

Personligen tror jag att du tillbringar för lite tid där så det kommer att bli mer problem med ett torp än du önskar.
Lite svårt att ta hand om det när man inte är där.

Personligen tror jag att du tillbringar för lite tid där så det kommer att bli mer problem med ett torp än du önskar.
Lite svårt att ta hand om det när man inte är där.
Jo men är man där en gång i månaden vid av- och påmönstring bör det vara ok. Skönt att ha en fast punkt i tillvaron här också.

Lägg ett bud som knäcker dom andra, budgivning är ett rävspel.

Liknande trådar

A
Svar
50
Visningar
6 K
Farang53
F
T
Svar
29
Visningar