Mackes,,,,
Du och jag och alla andra falanger kan lika gärna välja själva, vad vi vill göra, anser jag för min egna lilla del. Väljer du att titta på thai-TV så är det ditt val, ingen annan har med det att göra. Väljer jag bort thai-TV, och anser det vara skiten på jorden så är det mitt val, och ingen annan har med den saken att göra, detta är med ett boende i Thailand.
Jag ser den thailändska kvinnan som en fantastisk kvinna. Och det hon presterar hemma i Sverige tycker jag är grymt bra. De har skaffat sig ett rykte om att de vill arbeta, de kan ta vilket jobb som helst, som falang-kvinnorna många gånger inte tycker duger för dom själva, de är kanske för fina detta.. Och thaikvinnorna, dom kvittrar på alla möjliga språk när man hör dom, helt fantastiska till att vilja lära sig.
SÅ ser jag på det hela... Och då kommer thai-TV till Sverige, och bort med svensk, eller engelsk, eller amerikansk TV, och bort med att lära sig via TV;n.... Nu startar vi återigen med dubbade TV-program, och NOLL utveckling på språk-fronten för dessa kanon-damer...
Så ser jag som sagt var på det hela.