Någon som har Tips på Hotel Ao Nang i Krabi før familj.

Var fin miljö här nere, är väl det positiva man kan säga om Krabi, fin naturupplevelse för par dagar men det räcker nog.
Sånt turistområde, inkastare utanför varenda restaurang, får inte gå ifred en meter och Indier som är inkastare och servitörer?
Fin naturupplevelse och som sagt värt att besöka 1-3 dagar men inte mer.
Imorgon skall vi ta båt tur 4 Island, skulle gjort det idag men polaren blev magsjuk så fått kolla runt lite runt Ao Nang, ja mer turistort är väl svårt att hitta, lilla tenerriffa eller nåt ;)
Här hade man inte stått ut med att bo.
Bilder Ao Nang beach.
20161019_122923.jpg
20161019_122916.jpg

Var fin miljö här nere, är väl det positiva man kan säga om Krabi, fin naturupplevelse för par dagar men det räcker nog.
Sånt turistområde, inkastare utanför varenda restaurang, får inte gå ifred en meter och Indier som är inkastare och servitörer?
Fin naturupplevelse och som sagt värt att besöka 1-3 dagar men inte mer.
Imorgon skall vi ta båt tur 4 Island, skulle gjort det idag men polaren blev magsjuk så fått kolla runt lite runt Ao Nang, ja mer turistort är väl svårt att hitta, lilla tenerriffa eller nåt ;)
Här hade man inte stått ut med att bo.
Bilder Ao Nang beach.
20161019_122923.jpg
20161019_122916.jpg

Ja det är väl den uppfattningen jag också har av Ao Naang:)

Ja det är väl den uppfattningen jag också har av Ao Naang:)
Känns precis som när man vart på semester på Malorca, inkastarna, servitörern och bartendrarna kans Svenska fraser, vissa kan till och med konversera lite på Svenska.
Kan ju knappt finnas en Thai att se här runt Ao Nang under högsäsong dom måste ju försvinna i mängden.
Tyckte det var mycket farang nu vs Thai och då är det lågsäsong.
Nä inget för mig sådana här turistgetton, vi tar våra turer ut till öarna och får våran naturupplevelse som vi var ute efter och sen kör vi hemmåt igen, återbesök blir det inte när jag fått sett det jag vill se är jag klar här.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp