SHL 2018/2019

Vad e det för tråd med nästan 600 inlägg och som jag aldrig tidigare öppnat?

555 nä SHL ush va trist
55555 Vill nog påstå att detta är den trevligaste tråden på hela Thaisnack.:)
Fast hockey ska man ju helst se live, men det går utmärkt att kommentera också. Kul att du hittade hit @Krister . :thumbsup:
I dag vet jag dessutom att jag har en med mig som håller på HV. Eller hur. @Berralund :)

55555 Vill nog påstå att detta är den trevligaste tråden på hela Thaisnack.:)
Fast hockey ska man ju helst se live, men det går utmärkt att kommentera också. Kul att du hittade hit @Krister . :thumbsup:
I dag vet jag dessutom att jag har en med mig som håller på HV. Eller hur. @Berralund :)
Trevlig tråd, tveklöst. Det gäller att se ljuset @Krister . Hålla på HV? Möjligen vid behov eftersom jag alltid håller på lag som kan hjälpa Redhawks plats i tabellen. ;) Bortsett från Rögle förstås, dom unnar jag inte en endaste poäng. :cool:

Tror HV får det tufft mot Rögle i eftermiddag;) men lik förbannat spelat på HV:)

Är du och ser matchen live @Krille ?
Nej. Ska gå till en annan HV supporter som har den kanalen.:thumbsup: Men på Lördag ska vi se matchen live i Växjö:beer:.
Håller med dig att det blir tufft mot Rögle,, faktiskt lite nu eller aldrig, tåget väntar ju inte, när och om det nu kommer;),. Men jag tror på seger till HV 4-2:)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
B
Svar
0
Visningar